Avatar billede ghaussy Nybegynder
12. januar 2000 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Onboard lydkort problemer

Jeg har købt et nyt lydkort (Soundblaster 64 PCI) men min maskine har et lydkort på motherboardet.
Efter at have installeret det nye kort har jeg haft problemer med at min mus fryser. Jeg deaktiverede onboard lydkortet i hardwareprofilen. Dette hjalp heller så det endte med at jeg måtte deaktivere en enhed som hedder et eller andet med "64PCI legacy" og det hjalp. Er der nogen der hved hvad det er for en enhed og hvilken betydning den har ?
Avatar billede ravelin Nybegynder
12. januar 2000 - 15:15 #1
Du skal disable dit onboard lydkort i BIOS ikke i Windows.
Du ligger nok under onboard devices eller sådan noget.
Avatar billede ghaussy Nybegynder
12. januar 2000 - 15:20 #2
Jeg prøver, tak for det.
Avatar billede ravelin Nybegynder
12. januar 2000 - 15:36 #3
Tak for pointene men du måtte da godt have ventet indtil du fandt ud af om det virkede :-)
Avatar billede ghaussy Nybegynder
12. januar 2000 - 15:53 #4
Jamen så får du bare spørgsmålet igen incl. de nye problemer :-)