Avatar billede craxx Nybegynder
04. september 2012 - 23:38 Der er 4 kommentarer

Youtube buffering

Hejsa

Jeg har problemer med Youtube og dens buffering. Den buffer for ca. 10 sek, og så går i den i stå. Så kan den gå i gang igen efter cirka 30-60 sek med at vise 10 sek. video. Dette er især at problem med længere youtube videoer (10<min).
Har opdateret flash og fjernet evt. forkerte plugins. Har ligeledes sikret at min firewall ikke blokerer for internetforbindelsen.

Dette irriterer mig meget, da der er noget jeg gerne vil have set på Youtube. Har også prøvet at afspille på en anden computer

Håber I kan hjælpe

Mvh. Jeppe
Avatar billede craxx Nybegynder
04. september 2012 - 23:41 #1
Det hjælper desuden ikke at lade videoen loade, den vil stadig kun buffe for 10 sek, uanset kvalitet
04. september 2012 - 23:47 #2
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser ? / Version ?

---

...Har også prøvet at afspille på en anden computer... Er det da samme prolem der ???

---

http://youtube.com/watch?v=N5mLK4V5P30 ?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2012 - 23:57 #3
Hvis du bruger IE9 64-bit, så prøv med IE9 32-bit versionen.
Det løser ofte problemet.....
Avatar billede craxx Nybegynder
05. september 2012 - 14:16 #4
Sidder på en Windows 7 computer, og har prøvet at afspille i både Chrome og IE9 32 bit/64bit versioner med samme resultat