Avatar billede kristoffer_bjoern Nybegynder
04. september 2012 - 15:56 Der er 5 kommentarer

Lydknapper virker ikke

Hej Alle.

Jeg har en Asus U36SD, som virker upåklageligt, bortset fra lydknapperne på tastaturet.

Hverken mute, Vol-up eller vol-down knapperne virker når jeg bruger dem samme med Fn-knappen. Jeg kan styre lyden i menuen Start - men ville rigtig gerne få det andet til at virke?

Any advices??

K
04. september 2012 - 16:02 #1
Velkommen til E. ...

Har du selv manuelt instaleret systemet ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du mangler sansynligvis en driver - se på hjemmesiden for [Asus U36SD] ...
Avatar billede kristoffer_bjoern Nybegynder
04. september 2012 - 16:22 #2
tak :)
Nej, systemet var installeret på forhånd. Jeg kører win7. Jeg har en teori om det er en fejl i win-7 softwaren pga. jeg har reinstalleret windows, og inden jeg brugte windows update virkede de fint, men efter at have installeret de opdateringer den foreslog virkede de ikke :/
Har prøvet at søge efter driveren, men kan ikke finde ud af hvilken driver jeg skal bruge!!
Avatar billede kristoffer_bjoern Nybegynder
04. september 2012 - 16:43 #3
Eller kan jeg ændre mine hotkeys, så jeg ikke behøver at bruge Fn, for at skrue op/ned/mute? Lidt mac'agtigt?
04. september 2012 - 17:03 #4
http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=U36SD&p=3&s=252 - følge guiden... Der er masser af muligheder...
Avatar billede kristoffer_bjoern Nybegynder
04. september 2012 - 17:07 #5
Fandt en anden løsning på det :) Ellers mange tak for hjælpen :)