Avatar billede pstidsen Novice
04. september 2012 - 07:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ulidelig langsom computer

Min computer er meget langsom selvom den er købt for et par måneder siden. Det er en Samsung NP305V5A-T02SE. Er der nogen der kan se noget skidt i denne HJT (jeg ved godt jeg lige skal have opdateret Java):

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 07:46:57, on 04-09-2012
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3505 SP1)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16448)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\SlimDrivers\SlimDrivers.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Control Center\dmhkcore.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\YCMMirage.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Control Center\MovieColorEnhancer.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Control Center\WifiManager.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Control Center\SmartSetting.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Eco Mode\SmartEco.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe
C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\5.2.2.3\ccSvcHst.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe
C:\Program Files (x86)\LOLReplay\LOLRecorder.exe
C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\psi_tray.exe
C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\Western Digital\WD Quick View\WDDMStatus.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Recovery Solution 5\WCScheduler.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Support Center\SSCKbdHk.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Update Plus\SUPBackground.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Control Center\EasySpeedUpManager.exe
C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\psi.exe
C:\Program Files (x86)\Opera\Opera.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Desktop\League of Legends\setup.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Desktop\HJT\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://samsung.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://samsung.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://samsung.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Symantec NCO BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\5.2.2.3\coIEPlg.dll
O2 - BHO: AMD SteadyVideo BHO - {6C680BAE-655C-4E3D-8FC4-E6A520C3D928} - C:\Program Files (x86)\amd\SteadyVideo\SteadyVideo.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\5.2.2.3\IPS\IPSBHO.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O2 - BHO: Hjælp til logon til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Samsung BHO Helper - {AA609D72-8482-4076-8991-8CDAE5B93BCB} - C:\Program Files\Samsung AnyWeb Print\W2PBrowser.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\PROGRA~2\TEXTware\QUICKF~1\PlugIns\IEHelp.dll
O2 - BHO: Microsoft SPFS Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\5.2.2.3\coIEPlg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WD Quick View] C:\Program Files (x86)\Western Digital\WD Quick View\WDDMStatus.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [F.lux] "C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe" /noshow
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Uploadinator] "C:\Program Files (x86)\Richard Z.H. Wang\FluffyApp\FluffyApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: opera.lnk = C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Startup: SyncToy 2.1.lnk = C:\Program Files\SyncToy 2.1\SyncToy.exe
O4 - Startup: wlmail.lnk = C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
O4 - Startup: wmplayer.lnk = C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
O4 - Global Startup: BumpTop.lnk = C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe
O4 - Global Startup: LOLRecorder.lnk = C:\Program Files (x86)\LOLReplay\LOLRecorder.exe
O4 - Global Startup: Secunia PSI Tray.lnk = C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\psi_tray.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Samsung AnyWeb Print - {328ECD19-C167-40eb-A0C7-16FE7634105E} - C:\Program Files\Samsung AnyWeb Print\W2PBrowser.dll
O9 - Extra button: (no name) - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send by Bluetooth to - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter: video/mp4 - {20C75730-7C25-476B-95DC-C65810F9E489} - C:\Program Files (x86)\amd\SteadyVideo\VideoMIMEFilter.dll
O18 - Filter: video/x-flv - {20C75730-7C25-476B-95DC-C65810F9E489} - C:\Program Files (x86)\amd\SteadyVideo\VideoMIMEFilter.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Atheros Bt&Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: EaseUS Agent Service (EaseUS Agent) - CHENGDU YIWO Tech Development Co., Ltd - C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\Agent.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\WildGames\Game Console - WildGames\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Guard Agent Service (Guard Agent) - CHENGDU YIWO Tech Development Co., Ltd - C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\GuardAgent.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Norton 360 (N360) - Symantec Corporation - C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\5.2.2.3\ccSvcHst.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Macrium Reflect Image Mounting Service (ReflectService.exe) - Unknown owner - C:\Program Files\Macrium Reflect\ReflectService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Samsung UPD Service - Unknown owner - C:\windows\System32\SUPDSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia\PSI\sua.exe
O23 - Service: Skype C2C Service - Skype Technologies S.A. - C:\ProgramData\Skype\Toolbars\Skype C2C Service\c2c_service.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 7 (TeamViewer7) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer 7\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: WD Backup (WDBackup) - Western Digital  - C:\Program Files (x86)\Western Digital\WD SmartWare\WDBackupEngine.exe
O23 - Service: WD Drive Manager (WDDriveService) - Western Digital - C:\Program Files (x86)\Western Digital\WD Drive Manager\WDDriveService.exe
O23 - Service: WD Rules (WDRulesService) - Western Digital  - C:\Program Files (x86)\Western Digital\WD SmartWare\WDRulesEngine.exe
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 16167 bytes
04. september 2012 - 09:27 #1
Ved du selv hvad
O4 - HKCU\..\Run: [F.lux] "C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe" /noshow
er ?

---

For en go' ordens skyld ->

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---

PS: Afinstall
* GameConsoleService - WildTangent
* Google Update ###
Avatar billede esendk Nybegynder
04. september 2012 - 09:36 #2
Jeg ville købe mig en ny smart tablet efter, at have kigget her: http://versusio.com/en/samsung-galaxy-note-2-vs-apple-iphone-5-64gb  og glemme alt om de gamle dage.

Men en langsom PC, trænger som regelt bare til en god gammeldags oprydning!
Avatar billede Panen Nybegynder
04. september 2012 - 10:17 #3
#2 Nu kan en tablet jo på ingen måde erstatte en PC :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. september 2012 - 11:07 #4
flux er et program der kan styre lysstyrken på ens skærm - efter installation indtaster man ens adresse i google maps og den finder tidszone og derved følger den døgnets 24 timer og sætter  lysstyrken alt efter hvad klokken er (morgen aften etc.)

bruger det selv og det er ganske fedt program
Avatar billede pstidsen Novice
04. september 2012 - 14:42 #5
Enig med #2. Har intet at bruge en tablet til...

Flux er et program til at indstille gløden på ens computerskærm om aftenen så det er bedre for øjnene. Har kørt Ccleaner og Malwarebytes.
Avatar billede pstidsen Novice
07. september 2012 - 16:35 #6
Lidt afinstallering af et par programmer jeg ikke brugte, oprydning i opstarten, en hel del defragmentering m.m. gjorde at den er blevet fin nok igen.
08. september 2012 - 12:20 #7
Tillykke med det ;-)
Avatar billede f-arn Guru
08. september 2012 - 12:56 #8
En HJT log på en Win 64 fortæller, som du ved, ikke ret meget, men Norton 360\Engine\5.2.2.3\ er da en gammel version. *S*
Avatar billede pstidsen Novice
09. september 2012 - 09:37 #9
#8: Ja den er meget gammel. Har fået opdateret til nyeste.

Hvad kan man så gøre med 64 bit, f-arn?