Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
03. september 2012 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jQuery $get, $ajax eller load? Og hvordan?

Jeg er ved at lave en side for et diskotek. Det meste af indholdet til siden kommer fra deres facebookside, som er begivenheder, likes, billeder etc. Jeg skal så fremvise de events som jeg har hentet ind fra facebook, og dette fungere helt fint med deres facebook FQL.

Det jeg så skal det er at når brugeren klikker på fx fredag, så skal indholdet hentes ind fra en anden php side, men det skal jo som sagt lige hentes fra facebook først inden det bliver kastet ind på index.php siden. Håber nogen kan hjælpe mig :S

INDEX.PHP: http://demo.dkurt.dk/trykkeriet/site/
PHP SIDE SOM SKAL HENTES IND: http://demo.dkurt.dk/trykkeriet/site/ajax/facebook_getevent.php

PHP SCRIPT DER LÆGGER DATAEN I INDHOLDET
-------------------------------------------------
<?php $events = getAllEventInfomation(); ?>
<?php foreach( $events as $eventKeys => $event ): ?>
  <li><?php echo $event['name']; ?></li>
<?php endforeach; ?>
Avatar billede olebole Juniormester
03. september 2012 - 21:24 #1
<ole>

Er der ikke lige nogle tråde, der skal lukkes?  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
03. september 2012 - 22:39 #2
Så er alle mine tråde lukket, så vi kan komme videre :)
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
04. september 2012 - 09:39 #3
Fandt ud af problemet:

$(".bigevent").html('Retrieving...');
$.get('ajax/facebook_getevent.php?event_id=406138706114527',          function(data) {
$('.bigevent').html(data);
alert('Load was performed.');
});
Avatar billede jokkejensen Novice
04. september 2012 - 20:00 #4
Husk for guds skyld noget caching i dit php ellers kan alle på få minutter få banned den ip hos facebook.

/J
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
04. september 2012 - 22:40 #5
Jo tak :)
Jeg er rimelig ny til php og facebook api, har du evt. et eksempel?