Avatar billede simsen Mester
01. september 2012 - 13:02 Der er 1 løsning

Porte åbner og lukker uden jeg gør noget

Hej,

Jeg har problemer med min Win 7 64 bit maskine. Og det er her specielt ved diverse spil sider, jeg har problemet.

1. scenarie
Jeg åbner et spil og her er spil siden så så venlig at fortælle mig, at den og den port ikke er åben.

Uden at gøre noget som helst så åbner jeg igen for samme spil og nu vil den godt loade spillet.

2. scenarie
Jeg åbner et spil og her er spil siden så så venligt at fortælle mig, at den og den port ikke er åben.

Jeg tilføjer porten i windows firewall og åbner igen spillet og den virker.

Næste dag sker så scenarie 1 igen - og det på den port jeg HAR åbnet i firewallen.

Det skal tilføjes, jeg har ingen router kun mit modem og den har jeg fået at vide, ikke har nogen firewall.

Og ovennævnte sker altså ikke kun på én spil side men flere uafhængig af hinanden spilsider.

Jeg er ved at få rigtig mange grå hår over ovennævnte - er der nogen der har en idé til hvad det er og hvordan jeg kan løse det?

Mvh
simsen :-)
Avatar billede simsen Mester
14. september 2012 - 13:19 #1
Fejlen sker stadig men desværre ingen der kan hjælpe, så jeg lukker