Avatar billede tingleff Praktikant
09. august 2001 - 15:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Netværks Bootdisk?????hvordan

Hej

Jeg skal ha lavet en bootdiskette til mine win98se klienter, så de logger på et share på serveren i DOS.
Det er et onboard Sis900 netkort, men har jeg dosdriverne....Jeg ved at man kan lave en netværks diskette fra en ntserver og bagefter redigere i nogle filer....men kan ikke huske hvad og hvordan.
Og lad vær med at foreslå www.bootdisk.dk
Jeg skal bruge en detaljeret forklaring til hvordan man gør :-)
Avatar billede tingleff Praktikant
09. august 2001 - 15:44 #1
undskyld....mener www.bootdisk.com
Avatar billede jasber Nybegynder
09. august 2001 - 15:53 #2
Du må kun oprette det samme spm. een gang - Luk derfor venligst det første (96707) og lad os fortsætte her.

Sis900 eth. net controller - Vil du have den med eller uden DHCP og hvilke username samt domain/workgroup vil du benytte

Har du en Email adr. hvortil jeg kan sende disken?

Avatar billede noerrevang Nybegynder
09. august 2001 - 15:57 #3
tingleff, tak for tipset.
Avatar billede tingleff Praktikant
09. august 2001 - 16:01 #4
ved det...men det var jo kun dig der havde svaret og det kom ikke videre, så tænkte jeg at jeg også ville prøve i ien anden kategori. :-)

Disken må du gerne sende til mig. Den skal være med dhcp, username=mt domain=askalex servershare=askalex01/GHOST

er det nok? :-)

Du må meget gerne sende den til michael.tingleff@ask-alex.dk
Avatar billede tingleff Praktikant
09. august 2001 - 16:02 #5
noerrevang==>hvad mener du??
Avatar billede jasber Nybegynder
09. august 2001 - 16:04 #6
Jamen, så laver jeg en sådan - Må jeg så spørge Alex bagefter :)

Den kommer med Email så snart som muligt.
Avatar billede tingleff Praktikant
09. august 2001 - 16:06 #7
fedt....selvfølgelig må du spørge alex *GGGG*

glæder mig til at prøve det *S*
Avatar billede riversen Nybegynder
09. august 2001 - 17:01 #8
tingleff: jeg har aldrig selv haft held af www.bootdisk.com, og hvis det er det samme for dig, kan du lægge din e-mail her, og så kan jeg sende en bootdisk til dig. Du skal bare lige fortælle, hvilken protokol du vil bruge...og hvis tcp/ip...hvilke IP-adresser der skal bruges, og evt. shares der skal kobles på.

/Rene
Avatar billede riversen Nybegynder
09. august 2001 - 17:03 #9
ups, havde ikke lige set din e-mail...og jasbers svar.
Avatar billede jasber Nybegynder
09. august 2001 - 17:05 #10
tingleff>> din disk er sendt. check din mail :-)
Avatar billede tingleff Praktikant
09. august 2001 - 17:14 #11
jasper===>tjeck lige din egen mail *SSS*
Avatar billede jasber Nybegynder
09. august 2001 - 17:35 #12
tingleff>> check igen :)
Avatar billede tingleff Praktikant
10. august 2001 - 10:05 #13
jasper===>tjeck lige din mail *:-)
Avatar billede tingleff Praktikant
10. august 2001 - 12:01 #14
JASPER ER DEN SEJESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede baronen20 Nybegynder
29. juli 2002 - 16:28 #15
hvad med at poste et link til den bootdisk du har sendt ham? jeg kunne nemlig godt tænkte mig den... :)
Avatar billede jena Nybegynder
22. maj 2003 - 23:19 #16
jeg kunne også bruge denne disk da jeg står i nøds tilfælde