Avatar billede jeromaka Praktikant
30. august 2012 - 13:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne en fil

Jeg sad og ændrede noget i et regneark i går. Gemte som jeg plejer osv.

Da jeg så skal bruge det nu, kan jeg ikke åbne det, og får fejlmeddelsen http://billedeupload.dk/images/AgPUG.jpg

Nogen som kan hjælpe, så jeg kan komme ind og arbejde videre på mit regneark?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2012 - 14:06 #1
i den samme version af excel? de gamle kan jo ikke det filformat.
Avatar billede jeromaka Praktikant
30. august 2012 - 14:18 #2
Ja har kun brugt det i excel 2010, men nu er dokumentet så helt forsvundet fra USB'en :(
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2012 - 14:29 #3
så har du nok glemt at bruge 'sikker fjernelse' da du tog usb'en ud, og så kan der mangle lidt i at filen er skrevet korrekt til usb.
Avatar billede jeromaka Praktikant
30. august 2012 - 14:32 #4
Jeg har ikke haft usb'en ude af computeren. Den der siddet der de sidste par måneder.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2012 - 14:38 #5
så har jeg ingen idé til, hvordan fejlen er opstået.
Avatar billede jeromaka Praktikant
30. august 2012 - 14:45 #6
Desværre er min fil forsvundet fra mit usb stik, så det er også et problem :(
Avatar billede hjolsen Ekspert
30. august 2012 - 14:54 #7
Prøv om du kan finde filen med denne :
http://www.piriform.com/recuva
Avatar billede jeromaka Praktikant
30. august 2012 - 17:30 #8
Hmm nu er filen tilbage, men stadig problemer med den http://billedeupload.dk/images/AgPUG.jpg
Avatar billede store-morten Ekspert
03. september 2012 - 17:31 #9
Prøv at kopier filen og indsæt f.eks. på skrivebord
Højre klik og 'Omdøb' til ÅbenNu.xlsx
Prøv om den så vil åbne?
Avatar billede jeromaka Praktikant
03. september 2012 - 17:39 #10
Det er prøvet, men hjælper ikke at omdøbe, jeg får bare samme fejl-besked. :-(
Avatar billede store-morten Ekspert
03. september 2012 - 17:49 #11
Avatar billede jeromaka Praktikant
29. september 2012 - 08:35 #12
Det er desværre ikke et dokument jeg kan sende til andre.

Har prøvet recovery men hjalp ikke.
Avatar billede jeromaka Praktikant
11. februar 2013 - 05:08 #13
Ingen hjælp at hente