Avatar billede cali1 Mester
28. august 2012 - 11:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken firewall sammen med Avast pro.

Jeg har hidtil kørt med comodo firewall men har måttet afinstallere den, da den skabte problemer.

Kører nu med den alm. windows firewall.

Ville lige høre om der er forslag til anden meget pålidelig firewall, som er nem at betjene og "bare kører af sig selv" - helst freeware

Jeg kører med Avast pro, Malwarebytes pro og Superantispyware pro.

Hvilken firewall er mere sikker end windows med mit setup??

På forhånd tak
Avatar billede tiger_dk Mester
28. august 2012 - 13:46 #1
Ifølge www.spywarefri.dk, skulle Online Armor Free
være en af de bedste gratis firewalls på markedet:  http://www.spywarefri.dk/software/online-armor-free/

...og det er en meget pålidelig side, køber somregl mit sikkerhedssoftware ved dem !
Avatar billede cali1 Mester
28. august 2012 - 14:24 #2
Tak men jf det link du henviser til virker den ikke med windows 7....
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2012 - 16:18 #3
Jeg vil mene at du men Windows 7 egen firewall burde være dækket af.
Men hensyn til Comodo bruger jeg også den, men jeg har deaktiveret et par ting i den.
Det er defence + og Sandbox.
Var i tvivl om den ville konflikete med de andre to sikkerhedsprogrammer.
Resten ef opsæt er Avg pro 8,5 og Malwarebytes pro på en xp pro maskine.
Avatar billede tiger_dk Mester
28. august 2012 - 18:03 #4
Her: http://www.online-armor.com/downloads.php understøtter den Win 7, jeg tror bare det er en forglemmelse på www.spywarefri.dk, de har fået den også understøtter Win 7 !
Avatar billede cali1 Mester
29. august 2012 - 08:22 #5
Tak jeg vil lige prøve online-armor til w7.
Avatar billede cali1 Mester
31. august 2012 - 10:49 #6
Tiger_dk skriv svar så giver jeg points...
Avatar billede tiger_dk Mester
01. september 2012 - 14:20 #7
ping...
Avatar billede tiger_dk Mester
03. september 2012 - 09:11 #8
virker det så som det skal....
Avatar billede cali1 Mester
03. september 2012 - 10:37 #9
Kørte med den et par dage, var ok synes der kom for mange advarlsler, det var så købeudgaven som man automatisk får de første 30 dg., valgte så comodo internetsecurity 2012 og den kører fint. Den kan jeg godt anbefale.