Avatar billede tobrukDk Novice
27. august 2012 - 20:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skifte mellem opret bruger & log ind

hej

Det er sådan at jeg sidder og arbejder på en side for en ven og han vil gerne have at jeg skal bygge et forum til ham, men så vil jeg høre omkring hvordan "man" kun gøre sådan at bruger på for siden kan skifte mellem opret bruger og til log ind.

Så det vil sige at den er opret bruger første og hvis man valgt at gå over til log ind så kommer det frem eller hvordan man forklare det.

Så man kan skifte mellem 2 muligheder .

eller

Det skal være sådan at den er hele tiden på opret bruger men når man klik på log ind så kommer log ind form frem og hvis man klik på opret bruger så kommer bruger opret form frem!

Noget i den still hvis du kan følge mig

eller hvad skal jeg søge efter på google hvis det er?. Jeg tror det er js hvis det er sådan

Håber du kan hjælp mig
Avatar billede TOAAC Nybegynder
27. august 2012 - 20:52 #1
Er det ikke bare at lave 2 sider?

<a href="opret_bruger.php">Opret Bruger</a>
<a href="login.php">Login</a>

Ellers prøv at forklar nærmere, evt. et link til nogen som har gjort  det samme. ;)
Avatar billede tobrukDk Novice
27. august 2012 - 21:04 #2
nej noget i den her still men jeg har klart den selv ;) spørger en ven som lige vise mig det:

.box
{
    display:none;
    width: 220px;
    margin: 4px;
    float: right;
    border: 2px solid #EFA63E;

    border-radius: 5px;
}

<a href="java script:void(0);" alt="opret_bruger">Opret bruger</a>
            <a href="java script:void(0);" alt="log_ind">Log ind</a>

            <div id="opret_bruger" class="box">Opret bruger</div>
            <div id="log_ind" class="box">Log ind</div>

<script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>
    <script type="text/javascript">
    $(document).ready(function()
    {
        $("#opret_bruger").css({ "display": "block" });

        $("a").click(function()
        {
            $alt = $(this).attr("alt");

            $(".box").css({ "display": "none" });
            $("#" + $alt).css({ "display": "block" });
        });
    </script>
Avatar billede tobrukDk Novice
28. august 2012 - 00:00 #3
Lukker selv!