Avatar billede Slettet bruger
25. august 2012 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation på terminalserver

Jeg skal installere Microsoft CRM på en række PC'er samt på terminalserver. Kan jeg på terminalserverne (1+2 loadbalance) styre, hvilke brugere installationen skal gælde for? (og hvordan gør jeg evt. dette?)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
25. august 2012 - 16:33 #1
Hrm..

Du kan evt lavet det baseret på NTFS rettigheder på installations mappen. også styre rettigheder til denne via en AD gruppe.

Så kan du i sammen spil med dette, lave en GPO der kun viser ikonerne til de brugere som er medlem af gruppen, der giver adgang til CRM.

Om det er den smarteste løsning ved jeg ikke 100%, men det burde være en mulig løsning.

M.v.h.
Christian Nyhuus
Microsoft Certified IT Professional
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2012 - 08:32 #2
Lyder fornuftigt, læg gerne kommentar som svar.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
26. august 2012 - 10:21 #3
Jeg håber det kan hjælpe dig med en løsning :)