Avatar billede hans01 Nybegynder
22. august 2012 - 07:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få min asp kontakt formular til at virke

Jeg har forsøgt at lægge en kontakt formular op i ASP.

Min kode ser sådan ud:

<form method="POST" action="send.asp" name="Formmail1" id="form"><table>
    <tr>
      <td>Name:</td>
      <td><input name="Navn" size="25" maxlength="50"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Email:</td>
      <td><input name="Email" size="25" maxlength="50"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Telephone:</td>
      <td><input name="Telefon" size="25" maxlength="50"> </td>
    </tr>
    <tr>
      <td colspan="2"><div align="center"><center><p><input type="submit" value="Send information"
      name="Submit">
    </td>
    </tr>
  </table>
</form>

Og min send.asp ser således ud.

<%
set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )
msg.Logging = true
msg.silent = true
msg.ContentType = "text/html"
msg.From = Request.Form("Email")
msg.FromName = Request.Form("Navn")
msg.AddRecipient "xx@xxxxxxx.dk", "modtager navn"
msg.Subject = "Formular test"
msg.Body = "Kontaktoplysninger:" & "<br>Navn: " & Request.Form("Navn") & "<br>Telefon: " & Request.Form("Telefon") & "<br>Email: " & Request.Form("Email") & "<br>Besked: " & Request.Form("Besked")
if not msg.Send("localhost" ) then
Response.write "<pre>" & msg.log & "</pre>"
else
Response.write "Thank you for your message, " & Request.Form("Navn") & ".<p>We will answer you as soon as possible.</p>"
end if
Set msg = Nothing
%><FORM>
<INPUT type="button" class="float_right_mar" onClick="history.back()" value="<< Back to previous page">
</FORM>

ER der nogen der kan hjælpe
Avatar billede hans01 Nybegynder
22. august 2012 - 08:33 #1
Jeg glemte at fortælle at istedet for at parse min formular viser den hele send.asp koden
Avatar billede keysersoze Guru
22. august 2012 - 09:45 #2
hvis din fil hedder .asp og koden vises i stedet for at blive eksekveret typer det på at dit webhotel ikke understøtter ASP så undersøg dette som det første.
Avatar billede hans01 Nybegynder
22. august 2012 - 10:44 #3
OK jeg chekker med dem. Takker Keyser
Avatar billede hans01 Nybegynder
01. oktober 2012 - 17:38 #4
smid lige et svar keyser
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2012 - 09:23 #5
svar