Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 15:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Driver til mus

Jeg leder efter en driver til Gigabyte M7700B. På Windows 7 gik installationen smertefrit, men i de næste par uger har jeg desværre kun en Vista til rådighed og der kører det bare ikke. Jeg kan ikke finde driver ved producenten og jeg har prøvet at Google.

Er der nogen der kan finde den?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2012 - 15:56 #1
hvis du tilslutter mus, og så henter slimdrivers (den orange knap er gratis), så finder den nødvendige drivere.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 16:17 #2
Har haft samme idé og jeg prøvede at installere, men så kom dette: http://gratisupload.dk/billede/thumb/683620/full . Har skrevet med Livechat og Gerald sagde at jeg skulle have en offline installer og den skulle jeg sende en mail for at få. Han sagde jeg ville få svar i morgen, så jeg må vente......
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2012 - 16:46 #3
luk for at det andet mens du installerer
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 17:20 #4
Samme problem.

Har også prøvet i Fejlsikret tilstand med netværk, men der får jeg en fejl om noget med at den ikke kan finde det rigtige servernavn og det kan skyldes en forkert Windows Installer, men Windows er fuldt opdateret.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2012 - 19:07 #5
ok - svar tirsdag, hvis du får en offline-ting.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. august 2012 - 20:18 #6
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. august 2012 - 20:19 #7
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 21:03 #8
#5: Pludselig gad SlimDrivers godt at installere og jeg opdaterede en driver. Problemet er dog uændret :(( Musen ser ud til at virke, men det gør den bare ikke.

#6 og #7: Det er til M7700 (og ikke B, hvilket jeg tror står for BlueTooth), men jeg kan da godt prøve den hvis alt andet er udelukket.
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 23:48 #9
Ikke rigtigt noget der virker... Øv bøv..
Avatar billede pstidsen Novice
15. august 2012 - 18:14 #10
Tak for jeres hjælp, men har opgivet. Jeg venter på jeg får min egen pc tilbage fra reparation, hvor det virker.

I skal begge have points so tak for forsøget. Smid Svar!
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. august 2012 - 19:21 #11
svar
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2012 - 20:10 #12
bare luk uden mig...