Avatar billede Gaffel_80 Nybegynder
11. august 2012 - 16:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pc finder ikke min mobil.

Hej.

Jeg har et problem med min pc.
Hvis jeg tilslutter min mobil viser min pc at det er et kamera der er tilsluttet hvilket gør at jeg ikke kan overfører billeder fra mobilen til pc.
Er der nogen af jer der har en ide til hvad dette kan skyldes, software, updates eller andet som jeg evt har overset???

Venligst hjælp da disse billeder skal bruges inden alt for længe.

Til info.
På min gamle pc var dette ikke noget problem, der fandt pc´en en mobil og ikke et kamera.

Hilsen Morten
Avatar billede pstidsen Novice
11. august 2012 - 17:09 #1
God idé lige at skrive hvilken mobil det er.. Har du fået en driver med i købet i form af en CD? Ellers kan du finde driveren på producentens hjemmeside.
Avatar billede Gaffel_80 Nybegynder
11. august 2012 - 23:45 #2
Jeg har en Samsung galaxy s2, men jeg har samme problem med min kones Sony Ericsson opera Ray.
Kan ikke se hvad problemet skulle være når min gamle pc sagtens kan finde mobilen. Kun den nye der driller.
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 12:21 #3
Og du er sikker på at du gør det rigtigt??
Avatar billede Gaffel_80 Nybegynder
12. august 2012 - 15:38 #4
Kan man gøre det forkert? tilslut mobil og pc med mobilstik/usb og afvent pc´en finder den?
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 16:33 #5
Det lyder ikke helt dumt.. Jeg har ikke flere forslag..
Avatar billede Gaffel_80 Nybegynder
12. august 2012 - 16:35 #6
Har været inde på samsungs hjemmeside og det lod til at denne pc manglede en software som gjorde at jeg kunne se min mobil og ikke kun min mobil kamera.
Tak for hjælpen :)
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 16:55 #7
Jamen så var det jo også en driver/software der manglede ;-)