Avatar billede frem-ad Professor
10. august 2012 - 18:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

et program til og klippe i en flv. fil video

hej
Jeg har et par FLV. fil video jeg lige skal have klippet de sidste 5-10 minutter væk. Men jeg har prøvet med Windows movie maker og MAGIX Movie Edit Pro 15 men de kan ikke tage flv filer. jeg kan selvfølgelig bare konvetere dem om til et andet format men det tager tid og mister hurtig noget kvalitet er der en der kender et lille enkelt (det skal jo ikke ret meget) program, der kan klare flv. video
Det skal gerne være gratis, for jeg skal ikke bruge det ret meget
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2012 - 19:03 #1
hent realplayer free versionen - den har en konverter, der kan flytte filen til fx mpeg4, som du så kan rette i via windows live movie maker.

http://eu.real.com/ vær opmærksom på, at du hele vejen igennem vælger free - du spørges mange gange.
Avatar billede frem-ad Professor
10. august 2012 - 19:14 #2
det var bare konveteringen jeg gerne ville undgå, jeg har lige prøvet og konveteret en fra flv. fyldt 449mb til en Avi høj kvalitet/stor billed der fylder den kun 205mb, og det betyder da et kvalitets tab.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2012 - 19:20 #3
ok - .flv er real - så deres pro-version kan da nok klippe i film.
Det er køb eller konverter (men tjek lige selv, om pro kan klippe i film)
Avatar billede hjolsen Ekspert
10. august 2012 - 21:24 #4
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. august 2012 - 21:38 #5
Efter et par klik fandt jeg dette, så jeg kender det ikke
http://download.cnet.com/Moyea-FLV-Editor-Lite/3000-2168_4-10912717.html
Avatar billede trav4u2 Novice
11. august 2012 - 22:25 #6
Du kan prøve denne her:
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-Dub.htm

Deres gamle mpeg2 cutter fungerede glimrende - klippede uden ny rendering.

Jeg har testet deres nye version på forskellige videoformater - ganske vist med et noget blandet resultat. Men det er da et forsøg værd.
Avatar billede frem-ad Professor
14. august 2012 - 16:36 #7
hjolsen dit foreslag duede, deres free version er meget begrænset, men det gjorde hvad jeg skulle, hvis jeg skal til mere af det så skal jeg nok have den købte.
Hjolsen smid svar så får du pointene
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. august 2012 - 21:46 #8
svar !