Avatar billede krbyr Nybegynder
09. august 2012 - 13:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Hej folkens

Jeg har en hjemmeside som er tom. Jeg vil gerne have gjort således at når folk går ind på den, så er der en video eller et billede og ikke andet på siden.

Lad os sige der skal være en video - hvordan ordner jeg det nemmest.

På forhånd tak.

OBS: Siden er hostet ved UNOEURO, hvis det er nogen hjælp.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
09. august 2012 - 14:12 #1
Ved ikke om jeg helt har forstået, hvad du vil, men en nem måde at vise video er at lægge den ud på youtube og så indlejre den på din egen side
Avatar billede krbyr Nybegynder
09. august 2012 - 14:20 #2
lad os sige du går ind på www.side.dk, så er det eneste jeg vil have frem er en video midt på siden og ikke andet.
Avatar billede pstidsen Novice
09. august 2012 - 15:44 #3
Det er ikke så svært. Jeg kan lige programmerne en lille side til dig senere i dag.
Avatar billede krbyr Nybegynder
09. august 2012 - 15:46 #4
Tror jeg har fundet ud af det :) Det eneste som jeg ikke kan finde ud af er hvilke filer jeg skal uploade til min hjemmeside for at siden vil vises :)

Siden er lavet i ASP.net :)
Avatar billede pstidsen Novice
09. august 2012 - 21:42 #5
Hej krbyr

Nu har jeg lavet det. Du kan se eksemplet her:  http://runescapenews.dk/Pstidsen/video

Du kan downloade de filer jeg har brugt her: http://cl.ly/2d0A1H2S2X2e/video.zip

Spørg endeligt, hvis der er det mindste :-)
Avatar billede krbyr Nybegynder
10. august 2012 - 08:28 #6
Jeg takker for svaret, men jeg har allerede fået lavet noget jeg vil smide op. Men jeg kan ikke finde ud af hvilke filer jeg skal uploade , så siden kan vises.

Jeg har UNOEURO som webhotel provider og der skal filerne jo ind, men hvilke filer skal uploades?
Avatar billede pstidsen Novice
10. august 2012 - 09:27 #7
#6: Hvordan har du lavet det? Med object tags? Hvis ja, så vælg min løsning. Jeg vil vove den påstand og sige at min løsning er den bedste, da det er HTML5 og dét er altså fremtiden.

De filer du skal smide op er de samme som der er i ZIP-filen. Altså: En HTML-fil (og evt. en CSS-fil). Derudover selvfølgelig videoerne i forskellige formater.
Avatar billede krbyr Nybegynder
06. september 2012 - 14:41 #8
Fandt svaret på en anden side, dog skal du da stadig have dine point.