Avatar billede ChristianTP Nybegynder
08. august 2012 - 18:48 Der er 3 kommentarer

DVC til PC

Hej

Jeg har et Panasonic NV-GS50 videokamera hvor jeg har optaget en del  videoer på DVC bånd. Jeg har forgæves prøvet at overføre til min PC med de medfølgende miniUSB-USB kabler og installeret Windows Movie Maker til PCen. Jeg kan slet ikke få noget billede over - er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd mange tak!

Venlig hilsen
Christian
Avatar billede pretttyfly Praktikant
08. august 2012 - 19:30 #1
min erfaring siger mig at de fleste af den type kameraer kun understøtter overførsel via firewire kabel, men dog har de fleste også usb indgang, hvad den bruges til er det ikke lykkedes mig at regne ud, så jeg vil gætte på du skal nruge firewire og så er du kørende :)
Avatar billede Bodillen Nybegynder
09. august 2012 - 13:59 #2
Avatar billede ChristianTP Nybegynder
24. august 2012 - 17:49 #3
Kære Prettyfly
Det var en stor hjælp - tak for det
MVH
Christian TP

PS Jeg kan desværre ikke gennemskue hvordan jeg overfører point til dig