Avatar billede offer Nybegynder
31. juli 2012 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af indkøbskurv ved tilbage knap

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Jeg har på min webshop lavet at når man har lagt varen i kurven kommer man tilbage til siden med varen, men kurven bliver ikke opdatere, siden er laver i PHP men der kan jeg ikke lave sådan kurven bliver opdateret, men jeg tænkte det måske kan lade sig gøre i JavaScript.

Siden er dinhobbybutik.dk
Avatar billede olebole Juniormester
31. juli 2012 - 13:56 #1
<ole>

Først skal du nok se at få lukket dine gamle tråde  =)

Dernæst er det ikke noget, man kan svare på uden at kende din applikation. Det lyder, som om du har en backend fejl - som ikke bør løses med JavaScript - men det kan jeg som sagt ikke afgøre uden at vide mere

/mvh
</bole>
Avatar billede offer Nybegynder
31. juli 2012 - 14:27 #2
Jeg har lukket de gamle nu, havde ikke tænkt over jeg havde dem åben.

Jeg gemmer varen i session med php.

Problemet kommer mår man bruger tilbag klap (eller bliver sendt tilbage til den forrige sige)

Så er det muligt at få noget til at opdater siden ved at læse i session ved brug af tilbage klap m.m.
Avatar billede olebole Juniormester
31. juli 2012 - 15:26 #3
Det kan vi som sagt ikke vide, da vi ikke ved, hvordan det foregår. Hvad du helt aktuelt skal gøre, afhænger helt af detaljerne i, hvordan tingene gøres
Avatar billede offer Nybegynder
04. september 2012 - 12:12 #4
Jeg opgiver denne problem og prøver om jeg kan løse den på en anden måde