Avatar billede plippert Nybegynder
25. juli 2012 - 14:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kontaktformular med jquery mobile

Så er min udregning klar - tak til dem der har hjulpet.
Hurtigt opstår der flere spørgsmål, som tilsyneladende ikke er lige til højrebenet.

Se projektet her:
http://superfly.dk/e4d/app.html

Man udfylder første billede ved at vælge et antal. Der udregnes en pris og man kan vælge at gå videre og udfylde en formular.

Det jeg nu bokser med er, at lave en formular der sender en e-mail (til mig) med de indtastede informationer samt informationerne man har tastet/slidet på første billede. Efter man har trykket på send, skulle der komme en besked der siger 'Sendt' og så efter et par sekunder lander man tilbage på forsiden (app.html)

Håber på hjælp :)
Avatar billede plippert Nybegynder
25. juli 2012 - 15:45 #1
Så langt så godt - det lykkedes at lave det meste. Jeg mangler værdien af den beregning som man lige har lavet, og så viser den alle de indtastede informationer i URL efter man har trykket på send. Det skal den helst ikke.

Her er der i øvrigt lige noget kode. det glemte jeg før.

jm+html
<!DOCTYPE html>
<html>
    <head>

    <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" />
<meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" />
        <meta charset="utf-8" />
        <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1" />
        <title>
        </title>
        <link rel="stylesheet" href="https://ajax.aspnetcdn.com/ajax/jquery.mobile/1.1.0/jquery.mobile-1.1.0.min.css" />
        <link rel="stylesheet" href="my.css" />
        <style>
            /* App custom styles */
        </style>
        <script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js">
        </script>
        <script src="https://ajax.aspnetcdn.com/ajax/jquery.mobile/1.1.0/jquery.mobile-1.1.0.min.js">
        </script>
        <script src="my.js">
        </script>

    <!--// load jQuery Plug-ins //-->
<!--    <script type="text/javascript" src="field/jquery.field.js"></script> -->
    <script type="text/javascript" src="jquery.calculation.js"></script>

    <script type="text/javascript">
    $(document).ready(
        function (){
            // update the plug-in version
            $("#idPluginVersion").text($.Calculation.version);
            // bind the recalc function to the quantity fields
//            $("input[name^=qty_item_]").slider("refresh");

            $("input[name^=qty_item_]").bind("change", recalc);
            // run the calculation function now
            recalc();

            //$("#qty_item_1").change(function(){
        //    var slider_value = $(this).val()
    //        console.log(slider_value)
  //            })

        }
    );

    function recalc(){
        $("[id^=total_item]").calc(
            // the equation to use for the calculation
            //"qty * price",
            "((qty * 4700)-11840)-(qty * 3100)",
            // define the variables used in the equation, these can be a jQuery object
            {
                qty: $("input[name^=qty_item_1]"),
                price: $("[id^=price_item_]")
            },
            // define the formatting callback, the results of the calculation are passed to this function
            function (s){
                // return the number as a dollar amount
                return "Kr. " + s.toFixed(2);
            },
            // define the finish callback, this runs after the calculation has been complete
            function ($this){
                // sum the total of the $("[id^=total_item]") selector
                var sum = $this.sum();

                $("#grandTotal").text(
                    // round the results to 2 digits
                    "Kr. " + sum.toFixed(2)
                );
            }
        );
    }

//

    </script>
    </head>
    <body>

        <!-- Home -->
        <div data-role="page" id="page1">
            <div data-theme="a" data-role="header">
                <h5>
Kan det betale sig?

                </h5>
            </div>

            <div data-role="content" style="padding: 15px">
                <div data-role="fieldcontain">
                <h1 style="text-align:center;">Lav beregning?</h1>
                    <fieldset data-role="controlgroup">
                        <label for="qty_item_1">
                            </label>
                        <input name="qty_item_1" id="qty_item_1" value="7.4" min="0" max="100" data-highlight="true" type="range" />
                    </fieldset>
                </div>

                <div data-role="fieldcontain" id="total_item_1" style="text-align:center; vertical-align:middle; font-size:70px; margin-left:auto; margin-right: auto; display:block; width:500px; height:75px; border:1px solid #dedede;"></div>
                <div style="display:block; width:400px;margin-left:auto; margin-right:auto;"><a href="#page2" data-direction="reverse" data-role="button" data-theme="b" style="margin-left:auto; margin-right:auto;height:60px;width:400px; font-size:24px;">Vil du høre mere?</a>

                              <a href="#popup" data-direction="reverse" data-role="button" data-theme="b" data-inline="true" style="float:right;">Se forudsætninger</a>
                              </div>

        </div><!-- /page1 -->

<!-- Start of second page: #page2 -->
<div data-role="page" id="page2">

    <div data-role="header">
        <h1>Hvem er du?</h1>
    </div><!-- /header -->

    <div data-role="content">
        <h2>Hvem er du?</h2>

        <!-- Formular start  -->
        <div data-role="content" style="padding: 15px">
                  <form action="#page1" method="Get">

<!--    Wrap Inputs in fieldcontain which will sort out borders and padding, can cause layout to break    -->
<div data-role="fieldcontain">
<label for="firstName"> Navn: </label><br/>
<input type="text" name="firstName" value="" id="firstName" /> <!--    Use id and name values -->
</div>

<div data-role="fieldcontain">
<label for="lastName"> E-mail: </label><br/>
<input type="text" name="e-mail" value="" id="e-mail" /> <!--    Use id and name values -->
</div>

<div data-role="fieldcontain">
<label for="lastName"> Telefon: </label><br/>
<input type="text" name="telefon" value="" id="telefon" /> <!--    Use id and name values -->
</div>

<div data-role="fieldcontain">
<input type="submit" name="" value="Submit Form" data-theme="b" />
</div>
            <!-- Formular slut -->

        <!-- <p><a href="#page1" data-role="button" data-inline="true" data-icon="back">Ny beregning</a></p>    -->

    </div><!-- /content -->

</div><!-- /page two -->
<script>

$('form').submit( function(e) {
var vals = $(this).serialize();
$.post( 'send.php', vals, function (data) {
});
e.preventDefault();
});
</script>

<!-- Start of third page: #popup -->
<div data-role="page" id="popup">

    <div data-role="header">
        <h1>Forudsætninger</h1>
    </div><!-- /header -->

    <div data-role="content">
        <h2>Forudsætninger</h2>
        <p>Forudsætninger</p>
        <p><a href="#page1" data-role="button" data-inline="true" data-icon="back">Tilbage</a></p>
    </div><!-- /content -->

</div><!-- /page popup -->

        <script>

        </script>
    </body>
</html>

php
    <?php
    if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
    {
        $message_body = 'Navn: ' . $_POST['firstName'] . '
                E-mail: ' . $_POST['e-mail'] . '
                Telefon: ' . $_POST['telefon'];

        $to      = 'min@e-mailadresse.dk';
        $subject = 'Der er post';
        $message = $message_body;
        $headers = 'From: min@e-mailadresse.dk' . "\r\n" .
                'Reply-To: ' . $_POST['email'] . "\r\n" .
                'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

        mail($to, $subject, $message, $headers);

        header('Location: ' . $_POST['app.html']);
    }
    else
    {
        echo 'There is no post information.';
    }
Avatar billede Biggies Nybegynder
25. juli 2012 - 16:23 #2
Lige et par ting.

1. Du har ikke et closing form tag.

2. Når du submitter form via ajax er data det som bliver echoed tilbage fra dit php script som du så kan bruge i dit callback function. Det vil sige du kan echo "Sendt" tilbage, en error besked eller what not og så displaye det i en popup. Ingen grund til at redirecte brugere i et par sekunder og så sende dem tilbage.

3. Du bliver nødt til at kører noget sanitizing på dine inputs og i det hele tage validate inden du fortsætter.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
25. juli 2012 - 16:38 #3
kunne du ikke overfører det som et hidden field ??

i js

function recalc(){
        $("[id^=total_item]").calc(
            // the equation to use for the calculation
            //"qty * price",
            "((qty * 4700)-11840)-(qty * 3100)",
            // define the variables used in the equation, these can be a jQuery object
            {
                qty: $("input[name^=qty_item_1]"),
                price: $("[id^=price_item_]")
            },
            // define the formatting callback, the results of the calculation are passed to this function
            function (s){
                // return the number as a dollar amount
                return "Kr. " + s.toFixed(2);
            },
            // define the finish callback, this runs after the calculation has been complete
            function ($this){
                // sum the total of the $("[id^=total_item]") selector
                var sum = $this.sum();

                $("#totalprice").val(sum); // ronols

                $("#grandTotal").text(
                    // round the results to 2 digits
                    "Kr. " + sum.toFixed(2)
                );
            }
        );
}

i html

        <!-- Formular start  -->
        <div data-role="content" style="padding: 15px">
                  <form action="#page1" method="Get"> <!-- skal dette være get ??  ronols -->

<input type="hidden" name="totalprice" value="" id="totalprice" /> <!-- ronols -->

<!--    Wrap Inputs in fieldcontain which will sort out borders and padding, can cause layout to break    -->
<div data-role="fieldcontain">
<label for="firstName"> Navn: </label><br/>
<input type="text" name="firstName" value="" id="firstName" /> <!--    Use id and name values -->
</div>

<div data-role="fieldcontain">
<label for="lastName"> E-mail: </label><br/>
<input type="text" name="e-mail" value="" id="e-mail" /> <!--    Use id and name values -->
</div>

<div data-role="fieldcontain">
<label for="lastName"> Telefon: </label><br/>
<input type="text" name="telefon" value="" id="telefon" /> <!--    Use id and name values -->
</div>

<div data-role="fieldcontain">
<input type="submit" name="" value="Submit Form" data-theme="b" />
</div>
</form>    <!-- ronols -->
            <!-- Formular slut -->

og så burde du afslutte din form. ( kan se Biggies kom mig i forkøbet )
og ja valider, stol aldrig på din bruger.
skiv valid HTML, så virker det ens på alle platforme
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
25. juli 2012 - 17:09 #4
glemte i PHP
$message_body = 'Navn: ' . $_POST['firstName'] . '
    E-mail: ' . $_POST['e-mail'] . '
    TotalPrice: ' . $_POST['etotalprice'] . '
    Telefon: ' . $_POST['telefon'];

men det giver sig selv

<form action="#page1" method="Get"> <!-- skal dette være get ??  ronols -->
skal være POST

demo http://experten.olsensweb.dk/966469/
Avatar billede plippert Nybegynder
26. juli 2012 - 14:32 #5
for pokker da. Jeg var så tæt på, men har nu ved en fejl ødelagt det igen.
Jeg kan se, at den kode jeg fik kopieret ind her ikke var den rigtige. Der var en </form> og emailen blev sendt rigtig fint afsted.
Jeg har forsøgt at sætte de kodestumper ind som du foreslår ronols, men det jeg kunne ikke få det til at virke.

Nu er jeg startet (næsten) forfra, og sidder fast et sted hvor jeg ikke gjorde før. Måske I kan hjælpe det sidste på rette vej.

Adressen er den samme: superfly.dk/e4d/app.html

Det meste virker, men når man klikker på Submit-knappen vises en hvid skærm med teksten undefined. Det kan jeg læse mig frem til er fordi den side jeg linker til (send.php) ikke er en jquery mobile side med elementer der er defineret heri. Det er sådan set rigtig nok, men jeg kan ikke gennemskue hvordan/hvornår php-scriptet skal køres for at sende mailen.
Jeg har forsøgt at linke til en dialog/popup når man klikker på submit for at have et mellemstep hvor php'en kunne ligge, men det virker heller ikke. Mellemsteppet tænkte jeg også kunne bruges til at rense/refreshe så når man klikker Ok herfra lander manpå en frisk forside - klar til en ny beregning.

Hvorfor det er en get og ikke en post ved jeg ikke. Det er et kopieret sctipt. Jeg har forsøgt med begge dele, men det funger ikke ligegyldigt hvad.

Kan I hjælpe mig her i varmen?

Koden (som jeg ikke ved hvordan jeg rammer ind her på exp.dk)

JQM+HTML
<!DOCTYPE html>
<html>
    <head>

    <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" />
<meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" />
        <meta charset="utf-8" />
        <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1" />
        <title>
        </title>
        <link rel="stylesheet" href="https://ajax.aspnetcdn.com/ajax/jquery.mobile/1.1.0/jquery.mobile-1.1.0.min.css" />
        <link rel="stylesheet" href="my.css" />
        <style>
            /* App custom styles */
        </style>
        <script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js">
        </script>
        <script src="https://ajax.aspnetcdn.com/ajax/jquery.mobile/1.1.0/jquery.mobile-1.1.0.min.js">
        </script>
        <script src="my.js">
        </script>

    <!--// load jQuery Plug-ins //-->
<!--    <script type="text/javascript" src="field/jquery.field.js"></script> -->
    <script type="text/javascript" src="jquery.calculation.js"></script>

    <script type="text/javascript">
    $(document).ready(
        function (){
            // update the plug-in version
            $("#idPluginVersion").text($.Calculation.version);
            // bind the recalc function to the quantity fields
//            $("input[name^=qty_item_]").slider("refresh");

            $("input[name^=qty_item_]").bind("change", recalc);
            // run the calculation function now
            recalc();

            //$("#qty_item_1").change(function(){
        //    var slider_value = $(this).val()
    //        console.log(slider_value)
  //            })

        }
    );

    function recalc(){
        $("[id^=total_item]").calc(
            // the equation to use for the calculation
            //"qty * price",
            "((qty * 4700)-11840)-(qty * 3100)",
            // define the variables used in the equation, these can be a jQuery object
            {
                qty: $("input[name^=qty_item_1]"),
                price: $("[id^=price_item_]")
            },
            // define the formatting callback, the results of the calculation are passed to this function
            function (s){
                // return the number as a dollar amount
                return "Kr. " + s.toFixed(0);
            },
            // define the finish callback, this runs after the calculation has been complete
            function ($this){
                // sum the total of the $("[id^=total_item]") selector
                var sum = $this.sum();

                $("#grandTotal").text(
                    // round the results to 2 digits
                    "Kr. " + sum.toFixed(0)
                );
            }
        );
    }

//

    </script>
    </head>
    <body>

        <!-- Home -->
        <div data-role="page" id="page1">
            <div data-theme="a" data-role="header">
                <h5>
E4D Beregneren - kan det betale sig?

                </h5>
            </div>

            <div data-role="content" style="padding: 15px">
                <div data-role="fieldcontain">
                <h1 style="text-align:center;">Hvor mange fuldskeramiske kroner <br/>laver klinikken om måneden?</h1>
                    <fieldset data-role="controlgroup">
                        <label for="qty_item_1">
                            </label>
                        <input name="qty_item_1" id="qty_item_1" value="7.4" min="0" max="100" data-highlight="true" type="range" />
                    </fieldset>
                </div>

                <div data-role="fieldcontain" id="total_item_1" style="text-align:center; vertical-align:middle; font-size:70px; margin-left:auto; margin-right: auto; display:block; width:500px; height:75px; border:1px solid #dedede;"></div>
                <div style="display:block; width:400px;margin-left:auto; margin-right:auto;"><a href="#page2" data-direction="reverse" data-role="button" data-theme="b" style="margin-left:auto; margin-right:auto;height:60px;width:400px; font-size:24px;">Vil du høre mere?</a>

                              <a href="#popup" data-direction="reverse" data-role="button" data-theme="b" data-inline="true" style="float:right;">Se forudsætninger</a>
                              </div>

        </div><!-- /page1 -->

<!-- Start of second page: #page2 -->
<div data-role="page" id="page2">

    <div data-role="header">
        <h1>Hvem er du?</h1>
    </div><!-- /header -->

    <div data-role="content">
        <h2>Hvem er du?</h2>
        <p>En formular som du kan sende</p>
        <!-- Formular start  -->
        <div data-role="content" style="padding: 15px;">
                <form action="send.php" method="POST" >

                <div data-role="fieldcontain">
                    <fieldset data-role="controlgroup">
                        <label for="textinput1">
                        </label>
                        <input id="textinput1" placeholder="" value="Navn" name="firstname" type="text" />
                    </fieldset>
                </div>
                <div data-role="fieldcontain">
                    <fieldset data-role="controlgroup">
                        <label for="textinput2">
                        </label>
                        <input id="textinput2" placeholder="" value="E-mail" name="e-mail" type="email" />
                    </fieldset>
                </div>
                <div data-role="fieldcontain">
                    <fieldset data-role="controlgroup">
                        <label for="textinput3">

                        </label>
                        <input id="textinput3" placeholder="" value="Telefon" name="telefon" type="number" />
                    </fieldset>
                </div>
                <div data-role="fieldcontain">
                    <fieldset data-role="controlgroup">
                        <label for="textarea1">

                        </label>
                        <textarea id="textarea1" placeholder="" name="besked">
                        </textarea>
                    </fieldset>
                </div>
                <div data-role="fieldcontain" style="width:300px; margin-left:auto; margin-right:auto;">
                    <fieldset data-role="controlgroup">

                    <input type="submit" value="Submit Button" />
                                        </fieldset>
                </div>

              <!-- <input data-inline="true" value="Send information" data-mini="false" type="submit" /> -->
            </form> </div>

            <!-- Formular slut -->

        <!-- <p><a href="#page1" data-role="button" data-inline="true" data-icon="back">Ny beregning</a></p>    -->

    </div><!-- /content -->

</div><!-- /page two -->

<!-- Start of third page: #popup -->
<div data-role="page" id="popup">

    <div data-role="header">
        <h1>Forudsætninger</h1>
    </div><!-- /header -->

    <div data-role="content">
        <h2>Forudsætninger</h2>
        <p>Forudsætninger</p>
        <p><a href="#page1" data-role="button" data-inline="true" data-icon="back">Tilbage</a></p>
    </div><!-- /content -->

</div><!-- /page popup -->

        <script>
        </script>
    </body>
</html>

PHP
<?php
    if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
    {
        $message_body = 'Navn: ' . $_POST['firstName'] . '
                E-mail: ' . $_POST['e-mail'] . '
                Telefon: ' . $_POST['telefon'];

        $to      = 'pli@plandent.dk';
        $subject = 'Der er post';
        $message = $message_body;
        $headers = 'From: pli@plandent.dk' . "\r\n" .
                'Reply-To: ' . $_POST['email'] . "\r\n" .
                'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

        mail($to, $subject, $message, $headers);

        header('Location: ' . $_POST['#page2']);
    }
    else
    {
        echo 'There is no post information.';
    }
    ?>
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
26. juli 2012 - 16:11 #6
har prøvet at sætte det ind de rigtige steder i de 2 filer, så du nu får mængde og totalpris med over, i din send.php

pakket det ned i en fil http://experten.olsensweb.dk/966469/966469.zip

prøv at lade sin send.php se sådan ud
<?php
print_r($_POST);
?>

så kan du se om du frår det rigtige over

>Submit-knappen vises en hvid skærm med teksten undefined
hvilke fejl får du fra send.php.
brug udviklings værtøjet i din browser
jeg anvender FF og kan klart anbefale FireBug, kig i response vinduet (det er guld værd)

skal lige kigge på den blanke side

PM:
>Der ryger mails igennem nu jo :)
det var en fejl :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
26. juli 2012 - 17:30 #7
>på Submit-knappen vises en hvid skærm med teksten undefined
prøv at retunerer til en rigtig side

ret dette
header('Location: ' . $_POST['#page2']);

til feks
header("Location: http://www.google.com/");

læg mærke til hvad der står i header
citat
The second special case is the "Location:" header. Not only does it send this header back to the browser, but it also returns a REDIRECT (302) status code to the browser unless the 201 or a 3xx status code has already been set.

<?php
header("Location: http://www.example.com/"); /* Redirect browser */

/* Make sure that code below does not get executed when we redirect. */
exit;
?>
/citat

mens vi er ved rettelserne, har du en case fejl i firstName det skal være firstname dvs med småt hele vejden igennem
hvorfor læser du ikke den besked brugeren skriver

Besked: ' . $_POST['besked']; mangler.

<?php
    if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST"){
        $message_body = 'Navn: ' . $_POST['firstname'] . '
        Mængde: ' . $_POST['amount'] . '
        TotalPris: ' . $_POST['totalprice'] . '
        E-mail: ' . $_POST['e-mail'] . '
        Telefon: ' . $_POST['telefon'] . '
        Besked: ' . $_POST['besked'];
        $to      = 'pli@plandent.dk';
        $subject = 'Der er post';
        $message = $message_body;
        $headers = 'From: pli@plandent.dk' . "\r\n" .
        'Reply-To: ' . $_POST['email'] . "\r\n" .
        'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
        mail($to, $subject, $message, $headers);
        header('Location: http://www.google.dk');
        exit;
    }
    else{
        echo 'There is no post information.';
    }
?>

lidt formatering af den mail der sendes er nok også på sin plads senere
Avatar billede plippert Nybegynder
27. juli 2012 - 10:53 #8
Hejsa
Jeg sætter stor pris på din hjælp!
Jeg kan desværre fortsat ikke få det til at virke når man klikker på submit. E-mailes sendes afsted, men firefox returnerer beskeden Undefined, IE skriver Error loading page og det samme gør min ipad. Og det er selvom der står #page2 i header location.

forslag?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
27. juli 2012 - 12:21 #9
variabel $_POST['#page2'])  findes ikke

hvad med æøå i din mail (emne eller besked) ??, det kan godt være du skal sætte et charset hvis det skal kunne læsses i alle mail klienter (werbmail, thunderbird, outlook...)
jeg vil anbefale UTF8 som charset kig på http://www.eksperten.dk/spm/961816 #3, og ellers self på http://dk.php.net/manual/en/function.mail.php

.......

problem jquery mobile, google php header location not working jquery mobile

ref http://stackoverflow.com/questions/8403242/php-header-and-jquery-mobile
citat
ok fixed. My header('') instruction was not in error. The problem came before. Indeed, I tried this header after receiving elements from a FORM with post method submit by the page itself. I put data-ajax="false" into the attribut of the FORM and it fixed this issue. Thanks all - user1083877 Dec 6 '11 at 17:36
/citat

prøv at læse på dette http://jquerymobile.com/test/docs/forms/forms-sample.html

så prøv at indsætte data-ajax="false" i din form det virker for mig :)
<form action="send.php" method="POST" data-ajax="false" >

dette bevirker du reloader hele siden

pakket som 1 fil http://experten.olsensweb.dk/966469/966469.zip
du bør også kigge på noget span fælde, din nuværende form er kreds for bot'er
Avatar billede plippert Nybegynder
27. juli 2012 - 13:16 #10
Jeg kan se, at du har tilføjet en del kode - tak også for det :)

men den opfører sig på samme måde. Jeg har forsøgt med data-ajax=false. Sætter jeg den på min form, springer den mail-koden i send.php over og går direkte til
    }
    else{
        die('Indtast en gyldig e-mailadresse');
    }

Ændrer jeg data-ajax til true eller sletter det helt, er det samme problem som før - Undefined.

Og nu - for at det ikke skal være løgn - sender den sgu heller ikke mails mere... jeg bliver gammel før tid :(
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
27. juli 2012 - 15:00 #11
google formmail spam trap
1) man kan lave det som et skult felt der overføres, er det udfyldt er det en bot
2) man kan skulle simpelt i en input box, (feks res af et simpelt regnestykke, "regnestykket er et billed" )
3) bruge captcha
.......
#10
prøv lige at opdaterer din online vertion http://superfly.dk/e4d/app.html
du kan tage min index.html og omdøbe den til app.html

hvis du sætter dette
if(isset($_GET["source"])) { highlight_file(__FILE__); exit; }

ind i toppen af din php fil kan vi se indholdet af den
eks http://experten.olsensweb.dk/966469/send.php?source

læs http://dk.php.net/highlight_file
NB se notes

hvilke plat form er det det ikke virker på ??
har kun prøvet det på PC, har ikke adgang til mobile device (smart phone/iphone/ipad mv)
Avatar billede plippert Nybegynder
30. juli 2012 - 09:47 #12
Det ser ud til at virke nu, sgu!

Formularen virker, mailen sendes (og ser pæn ud) og redirect til forsiden virker så den er klar til næste beregning.

Tusind tak for hjælpen  - send svar og få velfortjente point :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
30. juli 2012 - 16:04 #13
får du her