Avatar billede bjarnefilm Juniormester
19. juli 2012 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Office XP lagt ind på Windows 7

Jeg har lige købt Windows 7 og lagt det ind på min computer. Før havde jeg Windows Vista. Så har jeg prøvet at lægge MS Office XP ind bagefter. Det duede på Windows Vista, men det duer ikke nu. Så har jeg fået den ide, at man ikke kan køre MS Office XP med Windows 7? Er det forklaringen eller er der noget andet galt?
MVH
Bjarne
Avatar billede deadman Nybegynder
19. juli 2012 - 17:55 #1
Office XP er kompatibel med Windows 7, så kan du uddybe hvad "duer ikke" dækker over?
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
21. juli 2012 - 22:56 #2
Udtrykket 'duer ikke' betyder at Word mangler en fil for at fungere. Men efter du skrev at det er kombatibelt, har jeg rodet med det, og det virker nu. Løsningen var at afinstallere word, genstarte og så indlæse tre cd'er med MS Office XP. Tak for hjælpen. Smid et svar, så giver jeg point.
Avatar billede deadman Nybegynder
21. juli 2012 - 23:48 #3
Svar :-)