Avatar billede michelled Nybegynder
17. juli 2012 - 10:45 Der er 1 løsning

Jeg kan ikke se min eksterne harddisk på min macpro-computer ligepludselig?

Jeg har en gammel macpro som jeg har taget al indhold og overført til min eksterne harddisk, her virkede alt som det skulle (og det skal siges at den altid har funget både til windows og mac). Da jeg så skulle overfører det til min nye maccomputer kommer den eksterne harddisk ikke frem og heller ikke i "finder". Harddisken lyser og siger som den skal, men det er somom den ikke registerer usben..?? Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede pkbech Juniormester
17. juli 2012 - 14:11 #1
1. Prøv at lade harddisken side 2-10 min i computeren måske tager det bare noget tid at find driveren til harddisken og installer denne.

2. Test harddisken på en anden computer og se om den virker. Kan være gået i stykker.

A. Harddisken virker på den anden computer - Godt driver problem kig på producenten af harddiskens hjemmeside og snak med evt. med Mac support

B. Død harddisk. Desværre sker af og til kan prøve at red dataene men det er en dyr affærer.