Avatar billede probi Nybegynder
16. juli 2012 - 22:06 Der er 1 løsning

thecus n2200 vil ikke tage imod ny HD

Hej Alle i kloge hoveder.

Jeg ligger inde med en Thecus N2200 Nas server som desværre løb tør for plads på den ene HD som sad i.
Nu har jeg så fået en HD mere i, det er en WD 2 TB
http://www.proshop.dk/Harddisk/Western-Digital-Caviar-Green-2-TB-2254812.html

Mit problem er alt jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for og komme til og bruge den, jeg troede bare at  man satte den i og så ville den virke, men sådan ligger landet ikke.
Jeg har prøvet og rode lidt i Admin menuen, men finder intet.

Håber der er en af jer som kender til dette.

med venlig hilsen Probi
Avatar billede probi Nybegynder
22. november 2012 - 22:26 #1
klaret selv