Avatar billede Dr_Zacho Nybegynder
15. juli 2012 - 22:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd fra PC går grassat?

Hej allesammen.
Så har min PC igen, igen fået et problem. Men ikke et problem, jeg ikke kan løse.

I går eftermiddag så jeg en video på YouTube. Jeg havde set en masse videoer, men ved én af videoerne gad YouTube ikke at afspille, så jeg opdaterede siden og derefter ville videoen afspille. Men selfølgelig begyndte den at hunse rundt med lyden, som bare ruinerede musik og i det hele taget bare lyden på PC'en.

Efter hvad jeg kan høre, lyder det som en invasion fra rummet. Ligesom lyden bliver meget langsom, med en mærkelig stemme som man hører fra rumvæsner i film. I ved, sådan en E.T stemme.

Jeg kan godt klare problemet ved at genstarte computeren, men det kom igen i dag, så ved ikke oom det er noget der skal ordnes?
Mine forældre skal have computeren om en lille uge, så vil ikke risikere at der sker computeren noget.

Håber der kommer nogle gode og fornuftige svar. :)
- Dr_Zacho
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. juli 2012 - 05:53 #1
Det kan være der er sat noget rumklag effekt på.
Prøv i windows og gå ind i lydindstillinger og se om der er sat sådan nogen effekter på.
Avatar billede Dr_Zacho Nybegynder
18. juli 2012 - 00:13 #2
Hej scootergrisen.
Jeg havde ikke rodet rundt på noggen lydindstillinger.

Men sjovt nok, i natten da jeg lavede det her spørgsmål, døde min lader. Så dagen efter fik jeg købt en ny lader, og computeren har ikke haft nogen problemer, med lyden endnu. ô.Ô

Jeg tror problemet er løst. Siden du er den eneste der har givet forslag, er det dig der får pointene. Nogen skal jo have dem. :)

Skriv et svar.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. juli 2012 - 02:22 #3
Så hellere kontanter.