Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 16:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Alle sites med flash crasher computeren

Både under IE9 og FF14 kan jeg få lov til at se 1-20sek af en flash (f.eks fra youtube) hvorefter min maskine fryser og jeg kun kan boote maskinen for  at få kontakt til den igen.
Jeg har nu 1000 gange afinstalleret og geninstalleret både IE, FF og Adobe flash-playeren, men intet hjælper. Så nu må jeg have hjælp her.

OS: Win7 ultimate 64bit
Cpu: Intel Core i7-3820 3,6GHz
Ram: 16Gb

I gamle dage syntes jeg at kunne huske noget med Dr. Wotson, et prog man kunne læse OS-fejl i hvis ens maskine gik kold. Findes der noget lignende i Win7?

//B
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2012 - 16:22 #1
Hej beach
Ved ikke om der er noget her du kan bruge?
http://forums.adobe.com/thread/1018071
Jeg har i øvrigt på min pc (XP) to flashplayere installeret.
En til IE8 og en til Firefox 13 (non IE)
Bruger Update checker fra Filehippo til at holde øje med opdateringer til disse programmer:http://www.filehippo.com/updatechecker/
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2012 - 16:22 #2
tøm cache på flash.
Kontrolpanel / flash player.
I storage - klik på 'delete all'
i Advanced - klik på 'delete all'
Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 16:31 #3
#1
Har ikke installeret RealPlayer, så det er ikke den der går ind og konflikter
Har både installeret Flash Player for IE og FF, så tror heller ikke det er her problemet ligger.
Det burde ikke være nødvendigt at opdatere player når det er de sidste nye playere jeg har installeret hver eneste gang jeg har forsøgt. Så det er altså ikke pga. gamle versioner.

//B
Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 16:36 #4
#2
Har slettet alle filer efter beskrivelse. Ind til videre så ser jeg mere (længere tid) end jeg længe har kunne.
Lader den lige lege lidt mere for at se om den holder hele vejen med både alm og HD.

Vender tilbage om 10-20 minutter når det er testet igennem:-)

//B
Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 17:04 #5
#2
Det var jo bare det der skulle til, forsøger at provokede spillen med 3 videoer i HD, det lader ikke til at påvirke maskinen på nogen måde. Så SUPER:-)
Kaster du et svar ind i tråden så ligger der 60 point og venter.

//B
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2012 - 17:30 #6
ok - nu ved du så, hvor flash-cache gemmer sig...
java har tilsvarende sin egen - i fald din netbank pludselig dør.
Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 17:41 #7
Tør du prøve den her af...
http://www.youtube.com/watch?v=4KZDEH2DmGo&feature=em-uploademail

Kunne være den video der fucker min maskine op, når jeg forsøger at se den så er den gal igen her i huset:-(

Jeg kan få maskinen tilbage ved at gå ind og slette igen, men det er sgu da ikke til at leve med.

Kan en Youtube video virkelig indeholde stuff der får maskinen til at crache bare ved indhold?

//B
Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 17:47 #8
Hmm.... Nu kan jeg godt få lov til at se hele hans video.
Mystisk, men jeg arbejder videre på at finde kilden der kaster min maskine i grums.

Takker for hjælpen ind til videre, jeg er kommet et godt stykke på vej mod at få skidtet til at spille:-)

//B
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2012 - 18:12 #9
ok - den kørte også fint igennem hos mig - men find lige lidt bedre musik - sv gp http://www.youtube.com/watch?v=mTL1nMp7hio ;)
Avatar billede Beach Mester
10. juli 2012 - 20:33 #10
Hæ hæ, det er godt vi alle har forskellig smag *S*

//B