Avatar billede kasperkoelbaek Nybegynder
09. juli 2012 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm på bærbar vil ikke tilslutte

Hej.
Mit problem er at jeg simpelthen ikke kan få skærmen på min bærbare tilsluttet. Min computer kan ikke finde den, hverken når jeg prøver at identificere skærmen, eller når jeg prøver at tilslutte den i nvidia. Jeg ved at skærmen virker, for nogle gange når jeg starter op virker skærmen på min bærbar fint, men når jeg så har logget ind slår den over på den eksterne, uden at jeg kan få den til at forblive på min bærbare skærm. Min pc er en hp dv4 og jeg kører stadig vista. Jeg har lige prøvet at formatere min computer uden held. Jeg kan stadig kun finde min eksterne acer skærm. På forhånd tak for hjælpen.
Kasper.
09. juli 2012 - 23:06 #1
Ikke helt forstået ?

Er den BÆRBARENS EGEN SKÆRM DU MENER ?
Eller
En EXTERN SKÆRM TILSLUTTET via ??? stik ?
Avatar billede kasperkoelbaek Nybegynder
10. juli 2012 - 06:45 #2
Undskyld kan godt se det ser lidt uforståeligt ud.
Altså nu sidder jeg og skriver med en ekstern skærm jeg har tilsluttet min bærbare.
Men når jeg starter min bærbare op viser den billedet på bærbarens egen skærm de fleste af gangene. Spørg mig ikke hvorfor det kun er nogle gange og det hænger efter lidt forsøg ikke sammen med om jeg har tilsluttet den eksterne skærm når jeg tænder den eller ej. Derefter går min bærbares skærm i sort når den logger ind på windows og hvis jeg derefter skal have et billede bliver jeg nødt til at tilslutte en ekstern skærm. Og jeg har prøvet alt hvad jeg kan tænke for at fortælle computeren at den skal bruge bærbarens egen skærm.
Og det bliver nogen gange rigtig mærkeligt for nogle enkelte gange viser den billedet på begge skærme, og hvis jeg så tager stikket fra den eksterne ud forsvinder billedet på begge skærme?

Håber det var lidt mere forståeligt :)
10. juli 2012 - 07:56 #3
Liiiiiidt mere forståeligt ... Altså noget 'periodisk' fejl...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede kasperkoelbaek Nybegynder
10. juli 2012 - 14:49 #4
Okay, nu er jeg med på hvordan det foregår :)
Skal jeg så bare acceptere mit eget svar og oprette en ny tråd?
11. juli 2012 - 11:09 #5
Ref #4 - måske ... hvis der ikke kommer andre forslag ...