Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2012 - 18:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde Windows Sidebar\Cache

Browse to %LOCALAPPDATA%\Microsoft\Windows Sidebar\Cache

Jeg forstår ikke denne sti. Kan ikke finde den pågældende mappe. Kan nogen hjælpe mig?

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-desktop/windows-7-weather-gadget-not-updating/742d9def-c08c-4969-8d29-2ee457dc4761
Avatar billede tiger_dk Mester
06. juli 2012 - 18:41 #1
du går ned i Start og kopier %LOCALAPPDATA%\Microsoft\Windows Sidebar\Cache den ind

så er der en mappe der hedder Cache, tryk på den, så er der en mappe med en masse tal osv. det er den, de gerne vil at du skal slette !
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2012 - 18:48 #2
Det var nemt. Tak.

Kunne jeg også have gjort sådan hvis det havde været XP?
Avatar billede deadman Nybegynder
06. juli 2012 - 20:12 #3
Der er ingen sidebar i XP, så nej.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2012 - 20:25 #4
Jeg kom til at formulere det lidt forkert. Ved godt der ikke er en sådan i XP. Mente om man kan kopiere stier ind of finde mapper på samme måde i XP.
Avatar billede deadman Nybegynder
07. juli 2012 - 15:31 #5
Det kan man ja :)