Avatar billede kunnerup Nybegynder
11. januar 2000 - 22:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Uønsket start af IE5

Jeg anvender Outlook 2000 og IE 5.
Når jeg modtager post, hvor der er vedhæftet reklamebannere o.lign. starter min internet forbindelse op, uden i øvrigt at lande på nogen side.
Jeg har forgæves ledt efter en form for autoopkald, når en applikation forsøger at få adgang til ressourcer i IE5/Outlook2000. Desværre uden succes!
Avatar billede roslev Nybegynder
12. januar 2000 - 01:17 #1
Kontrol->Internet indstillinger->fanebladet forbindelser->Ring aldrig til en forbindelse

har du en us-version er det nok cirka således:
Control Panel->Internet options->fanebladet Connections->Never dial....
Avatar billede jkh Nybegynder
12. januar 2000 - 09:01 #2
Til roslev
Det er en DK version, but never mind. Det du foreslår vil form. virke, men er ikke hensigtsmæssigt, da jeg jo netop ønsker at komme online uden videre dikkedarer, når jeg klikker på IE. Jeg har derfor markering i "Brug altid standardforbindelsen". Jeg har i øvrigt aldrig haft problemet, før jeg blev medlem af en konferencegruppe i domænet egroups.com, der tillader at reklamebannere o.lign er vedhæftet gruppens indlæg.
Avatar billede jkh Nybegynder
12. januar 2000 - 09:03 #3
Jeg glemte at nævne at jkh er alias for kunnerup, afhængig af om jeg kører fra privaten eller fra firmaet.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
12. januar 2000 - 09:52 #4
Jeg stiller lige et nysgerrigt spørgsmål, ikk'?
Hvorfor har du brug for to alias'er? Jeg klarer mig fint med et både hjemme og på arbejdet...
:-)
Avatar billede jkh Nybegynder
12. januar 2000 - 11:25 #5
lvmadsen
Det er der ikke noget forkromet svar på...Tanketorsk?
Der er en god grund:
På arbejde JKH@.....
Privat: jan.kunnerup@.......
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2000 - 12:11 #6
Hvorfor kan du ikke bare bruge det samme navn ??? Jeg bruger da også det samme navn både hjemme og på arbejdet !!!

Det er da for latterligt at lave et navn man bruger hjemme og et andet man bruger på arbejdet !!!

Snowball
Avatar billede jkh Nybegynder
12. januar 2000 - 12:22 #7
Jeg har jo sagt undskyld. er det egentligt væsentligt. Det er ihvertfald ikke svar på mit problem.
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2000 - 12:27 #8
Nævn bare én go' grund til at ha' 2 navne ?!?!?

Snowball
Avatar billede snail Nybegynder
14. januar 2000 - 21:38 #9
Hvor er svaret?

Har snowball samspilsproblemer?
Avatar billede snowball Novice
15. januar 2000 - 14:55 #10
næhhh....kan bare ikke se hvad problemet er i at bruge det samme navn lige meget hvor man er !!!

Snowball