Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 02:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min laptop fryser i tide og utide

Den sidste måned eller 2 er min PC frosset - eller i hvert fald blevet så langsom, at den er ubrugelig.
Jeg har så fundet ud af, at det som regel hjælper at reboote maskinen og derefter køre CCleaner - uden at jeg har den ringeste anelse om, hvad der foregår.
Det har jeg gjort for en times tid siden, men i stedet er den blevet uendelig langsom til at hente websites ned.
Findes der ikke et program - prisen er næsten ligegyldig - som kan fjerne alt det djævelskab.
HJÆLP
Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 02:08 #1
glemte at skrive, at den fryser 1-2 gange om dagen
Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 02:12 #2
- og at der ofte kommer en melding om et script, der er noget galt med, og jeg skal tage stilling til, om det skal afsluttes eller fortsætte.
Desuden er der under dens 'anfald' problemer med  at vise eller opdatere skærmen. Lige nu er fx bjælken nederst med programmer helt forsvundet
Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 02:26 #3
Og nu fungere skidtet pludselig helt upåklagelig - men det kommer jo snart igen - med mindre jeg får et godt råd til at undgå det
Avatar billede Wally1973 Praktikant
02. juli 2012 - 02:35 #4
Det med scriptet er nok nærmere et problem på den hjemmeside du besøger.
Hvad er hjemmesiden?
Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 03:13 #5
Det er vist mange forskellige, men kan ikke huske nogen af dem
Men prøver at lægge mærke til det næste gang og skrive herind.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juli 2012 - 07:11 #6
ngr (10.700 point. Point ude: 910)
samme svar som her!!
http://www.eksperten.dk/ (...)
02. juli 2012 - 08:41 #7
Avatar billede deadman Nybegynder
02. juli 2012 - 19:36 #8
Har masser af forslag, men jeg kan se du ikke er interesseret i hjælpen herinde (pga. dine mange uafklarede spørgsmål) så jeg venter med hjælpen til du har lukket dem.

P.s.
Hvorfor ignorerer du div. kommentarer folk kommer med? Det er da ikke særligt pænt!
Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 21:31 #9
Ja, gør du det.
Avatar billede ngr Praktikant
02. juli 2012 - 21:31 #10
Avatar billede deadman Nybegynder
02. juli 2012 - 22:22 #11
#9
Afmelder spørgsmålet.
Avatar billede ngr Praktikant
03. juli 2012 - 12:44 #12
z