Avatar billede Probie Nybegynder
28. juni 2012 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

åben psd dokumnet med layer comps uden photoshop på min mac?

Hej eksperten,

jeg har sat og lavet et design udkast til en hjemmeside i photoshop på min hp computer, og har så fået en MacBook pro uden photoshop, og vil gerne have et program der kan åbne min psd fil og skifte imellem de forskellige layer comps, da jeg gerne vil bruge min mac til fremvisningen af designet til kunden. er der nogen der kender sådan et program?
Avatar billede prodic Mester
28. juni 2012 - 21:53 #1
Den nemme løsning ville være, at hente en trial udgave af Photoshop. Den kan bruges i 30 dage hvilket vel bør være nok indtil du får fingre i Photoshop til Mac.
Avatar billede Probie Nybegynder
28. juni 2012 - 22:02 #2
der er lige det problem, det er faktisk en arbejds computer, så vil ikke installer så meget på den da det er mit eget projekt for en privat kunde :/
Avatar billede prodic Mester
28. juni 2012 - 23:10 #3
Om det er Photoshop eller et andet program er vel underordnet. :-)
Prøv evt. http://www.photoshop.com/ eller http://pixlr.com/editor/ - ved dog ikke om de kan læse layer comps.
Avatar billede Probie Nybegynder
05. juli 2012 - 12:44 #4
det har du jo sådan set helt ret i :) sender du ikke et svar?
Avatar billede prodic Mester
05. juli 2012 - 14:04 #5
Du smider bare et svar selv og accepterer det. Ellers tak.
Avatar billede Probie Nybegynder
29. juli 2012 - 11:49 #6
svar