Avatar billede JLangkjaer Nybegynder
27. juni 2012 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webprogrammør søges

Hej, jeg søger en programmør der skal kunne følgende sprog:

-HTML
-css
-PHP
-JavaScript

Andre sprog er en kæmpe bonus!

Projektet er egenligt lidt hemmeligt, da jeg er ret sikker på dette kan blive stort! Du bliver selvfølgeligt informeret, hvis det er dig der bliver valgt. Du vil som betaling få 50% ejerskab af det firma der oprettes til projektet. Det er et større projekt, og kræver tid. Jeg bor selv på fyn, og ser jeg helst også at du gør. Desuden er 18+ også et krav, da dette kræves hvis du skal have del i firmaet :-)

Jeg høre gerne fra jer via mail: jannicklangkjaer@gmail.com

Mvh. Jannick Langkjær
Avatar billede mediman Nybegynder
27. juni 2012 - 23:59 #1
Hej Jannick

Hvis du vil lokke en nogenlunde god programmør til, må du enten komme med et økonomisk tilbud eller mere indsigt i opgavens karakter.

Som programmører kan vi vælge mellem tusindvis af "gode ideer med procentvis medejerskab", så hvorfor skal vi lige reagere på dit?
Avatar billede JLangkjaer Nybegynder
28. juni 2012 - 00:17 #2
Ja, det kan du have ret i.

Jeg giver her et udetaljeret indblik i min idé.

Det er en slags "All-in-one" hjemmeside, der får det bedste fra alle frie medier (Facebook, twitter, myspase etc.) Det der gør den så enestående er at du har alle de sider du bruger mest, samlet på ét sted..

Det er sådan hvad jeg tør afsløre på stående fod.

Tusind tak for dit svar. Håber mit svar hjælper jer lidt videre :-)

Mvh. Jannick Langkjær
Avatar billede JLangkjaer Nybegynder
28. juni 2012 - 00:24 #3
OPS! Vil gerne lige fortælle hvor idéen kommer fra.

Jeg sad en aften for flere år tilbage, og brugte et socialt netværk, som få andre brugte, og alle mine venner var delt ud over diverse sider, da alle sider relatere til den typiske borgers behov. Twitter er til hurtig deling, facebook er til at blive sammen, og myspace er til de musik glade. Jeg havde en del problemer med at holde kontakten til alle mennesker, da de ikke var så meget til facebook dengang. Så jeg fik idéen om den (uden at overdrive) ultimative sociale side World Wide. Jeg er selv en smule inde i programmering, så ved mine idéer ikke er umulige. Så her forleden snakkede jeg med en bekendt, der lige har fået patent på noget isolerings tam tam, og han sagde 'Hvis du har en idé, så få den ført ud. Ingen andre gør det for dig.' Da jeg ikke er så meget inde i det igen, kan jeg ikke selv, og synes det kunne være lidt sjovt med en partner. Så besluttede mig for at søge her, og håbe på at få noget ud af det.

Mvh. Jannick Langkjær