Avatar billede soubhi Nybegynder
25. juni 2012 - 16:10 Der er 6 kommentarer

DIV problem

Hej

Jeg vil gerne indsætte en adsense div til højre af dette flash code og mangle en eksperet hjælp. Tak

++++++++++

<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Flash Page Flip</title>
<meta name="Description" content="Flash Page Flip is best advanced dynamic page flip flash object">
<meta name="Keywords" content="page flip, page flipping, page turn, flip album, flipping book, digital book, online catalog">
<script src="js/AC_RunActiveContent.js" type="text/javascript"></script>
<script src="js/PopUpWin.js" type="text/javascript"></script>
<style type="text/css">
<!--
body {
    background-color: #ccc;
    margin-left: 0px;
    margin-top: 0px;
    margin-right: 0px;
    margin-bottom: 25px;
}
-->
</style></head>
<body>
<script type="text/javascript">
AC_FL_RunContent( 'codebase','http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0','width','80%','height','100%','src','swf/Magazine','quality','high','pluginspage','http://www.macromedia.com/go/getflashplayer','bgcolor','#cccccc','allowFullScreen','true','allowScriptAccess','sameDomain','movie','swf/Magazine' ); //end AC code
</script><noscript><object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="80%" height="100%">
  <param name="movie" value="swf/Magazine.swf" />
  <param name="quality" value="high" />
  <param name="bgcolor" value="#cccccc" />
  <param name="allowFullScreen" value="true" />
  <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
  <embed src="swf/Magazine.swf" width="80%" height="100%" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="sameDomain"></embed>
</object></noscript>
</body>
</html>

++++++++++
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 18:18 #1
Hey soubhi! Jeg kan ikke helt bevæge mig ind i deres situation, da jeg ikke rigtig ved hvad De er ude på at lave. Ved De hvor fejlen er eller skal jeg sidde og rette hele deres HTML fil igennem?
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 18:19 #2
By The Way:
For at få LIVE kontakt, er De mere end velkommen til at kontakte mig!

Email: casperpvp@gmail.com
Steam: bilbodog
Skype: bilbodog2
Avatar billede soubhi Nybegynder
25. juni 2012 - 20:29 #3
jeg venter stadivæk på et svar
hvordan lægger jeg flashen til venstre og adsense coden til højre i dette fil. tak
Avatar billede olebole Juniormester
25. juni 2012 - 20:59 #4
<ole>

Begynd med at gøre dokumentet til et HTML-dokument - dvs: Indsæt en DTD allerøverst. F.eks:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>

Ellers vil CSS ikke virke som forventet.

Derudover kan du skrive dette i din BODY-kode:

<div id="flashCont">
<!-- Hele din Flashkode her -->
</div>

<div id="otherCont">
<!-- Resten af din kode her -->
</div>

- og dette i din CSS-kode:

<style type="text/css">
body {
    background-color: #ccc;
    margin-left: 0px;
    margin-top: 0px;
    margin-right: 0px;
    margin-bottom: 25px;
}
#flashCont {
    width: 80%;
    height: 100%;
    display: inline-block;
    vertical-align: top;
}
#otherCont {
    width: 20%;
    display: inline-block;
    vertical-align: top;
}
</style>

Alle de steder, du har width=80% eller 'width','80%' i din bestående kode, retter du 80% til 100%.

/mvh
</bole>
Avatar billede soubhi Nybegynder
25. juni 2012 - 22:57 #5
flot ole
men der var en fejl

kig lige:
http://www.syriatradecenter.com/e-mag2/
Avatar billede soubhi Nybegynder
01. juli 2012 - 01:39 #6
det ser ud at dil vil ike rette din fejl
allivel smid et svar til at få en del af pointer