Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 17:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

installer win7 på en netbook

hej eksperter jeg har en netoot ee pc 901  som jeg gerne vil installer win7 på  (og den kan godt køre win7 jeg har lavet  en iso fil af min windows 7 dvd nu er spørgsmålet så hvordan får jeg  win7 installeret på min netboot jeg har brugt  Alcohol120  til af lave iso  med  og så har jeg brugt  Universal USB Installer  NU er problemet når jeg ligger windows 7 iso filen over på usb kommer den ingen boot fil eller setup fil kun Notesblok filer som Universal USB Installer  laver håber i kan hjælpe mig med min lille netbook
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juni 2012 - 17:28 #1
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 17:39 #2
hej poko1  jeg har  jeg prøvet den siger at iso ikk dur at man skal købet iso filen hos microsoftstore
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juni 2012 - 18:45 #3
Det virker ellers upåklageligt hos mig jeg sætter en original Win7 DVD i og henter alt over på USB stikket
Du kan også prøve at bruge denne.
Download og udpak filen klik på Ie ikonet og følg vejledningen
http://gratisupload.dk/vis/681411
her er koden "jokopoko" der ligger også et komplet værktøj i filmappen!
Avatar billede deadman Nybegynder
22. juni 2012 - 19:19 #4
poko1> Det virker for dig fordi du har den rette ISO.
Before you run the Windows 7 USB/DVD Download Tool, make sure you have already purchased the Windows 7 ISO download from Microsoft Store and have downloaded the Windows 7 ISO file to your hard drive. If you have purchased Windows 7 but have not yet downloaded the ISO file, you can download the file from your Microsoft Store Account.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 19:26 #5
den er kun png filer jeg har fåde windows  over på usb via USB Creator http://www.lancelhoff.com/usb-creator-for-windows-7/

hvordan boot jeg fra den ??? når jeg genstart pcen med usb i boot  den ikke den starter den bar fra hdd ::(( hvordan boot jeg den fra usb ??? :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juni 2012 - 19:43 #6
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 21:48 #7
win 7 fylder for meget  :(((
Efter win 7 installation  home
har  jeg på lokal disk (C) 897 MB ledig af 7,51 GB og på disk 2 har jeg 3,61 GB ledig  3,65 GB OG det er ikke ret meget :(( Men så tænkte je så hvad med windows 7 starter ????  Hvad kræves der den er født med windows xp  p,s  den er fine REM I :-)  (hvad kan køre ud over linux og xp ?????
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2012 - 09:22 #8
har fåde MAC på  det dur :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. juni 2012 - 09:47 #9
Det er vel ikke hjælpers skyld at der ikke var mere plads??
Avatar billede deadman Nybegynder
29. juni 2012 - 21:52 #10
Enig med #9!
Det er ikke helt fair at du bare tager point selv bare fordi løsningen ikke blev som du ville.

P.s.
Mac OS på en PC er en overtrædelse af Apples licens regler. Blot så du er informeret.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2012 - 23:52 #11
jeg køre med http://www.oslike.se
Avatar billede deadman Nybegynder
03. juli 2012 - 08:34 #12
Så er det IKKE mac!
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2012 - 19:21 #13
Macbuntu Macbuntu-iso 11.04

Macbuntu-iso næste version Næste version vil blive baseret på LMDE Gnome? Rediger: Tag en timeout for dette projekt. Kommentarer (60) Senest opdateret (lørdag, 28 januar, 2012 13:37)  Næste version? På hvilken distro skal macbuntu-iso være baseret på? Fra Ubuntu 11,10 Gnome 3 vil blive anvendt, og temaet vil ikke suite for det. Er Linux mint eller Debian et alternativ? Kommentarer please! / Daniel (admin) Kommentarer (52) Senest opdateret (tirsdag, september 13, 2011 18:49)  Macbuntu-iso 11,04  Release notes til macbuntu-iso 11,04 Hvis enheden starter automatisk i løbet af levende session, skal du logge ud (jeg ved ikke hvordan, men du kan oprette en ny bruger og switch bruger) og igen med "klassisk Ubuntu" for at slippe af enhed. Som "Macbuntu tema" is't frigivet til Ubuntu 11,04 og skaber nogle problemer under installationen, er mac4lin været brugt i stedet (macbuntu er baseret på mac4lin). Udseendet er det samme med nogle undtagelser. Under boot sit nej æble og login-skærmen ændres ikke. Wubi er inkluderet, testet af nogle brugere, der fortæller, at det ikke virker korrekt, så du skal ikke bruge det.  (Hvis / når macbuntu temaet frigives jeg vil gøre et nyt Remaster) Hent tp :/ / sourceforge.net/projects/macbuntu-iso/files/macbuntu1104.iso/download md5sum: bc710fe292d9c39d922383339db7b2ff Download: macbuntu-iso1104amd64.iso (64-bit) md5sum: 39b2fe0387109826d5bd9b10ad19cbf9 http://sourceforge.net/projects/macbuntu-iso/files/macbuntu-iso1104amd64.iso/download