Avatar billede mik28 Seniormester
21. juni 2012 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Får ikke lov at instalere drivere

Hej Eksperter

Har købt dette bundkort

http://www.edbpriser.dk/bundkort/intel-desktop-board-dz77ga-70k-detailsalg-id-6729041.aspx

Når jeg forsøger at instalere drivere fra den medfølgende cd får jeg at vide at programmer ikke kan køre
Avatar billede mik28 Seniormester
22. juni 2012 - 01:27 #1
jeg kan ikke få netværk til at virke, hverken med netkortet på bundkortet eller et pci. Når jeg forsøger at opdatere driveren får jeg at vide at den rigtige allerede er instaleret med status er at der er en error 31 og driveren ikke kan loades
Avatar billede jenslassen Praktikant
22. juni 2012 - 08:55 #2
error 31 er bare en indikation på at windows ikke kan læse driveren

Der kan være mange muligheder, men prøv at kigge på denne side:
http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/code-31-error.htm
Eller denne: http://www.error31.com/

Der er nogle gode råd, til hvordan man kan gøre det.
Hvilken version af windows køre du med?
Er du sikker på at kortet understøtter den version af windows?
Avatar billede mik28 Seniormester
22. juni 2012 - 09:13 #3
Jeg kører windows7 Ultimate. Der er i det hele taget noget helt galt med mit setup. Maskinen booter kun engang i mellem. Tror det hænger sammen med min ssd som er et Revodrive.
Avatar billede jenslassen Praktikant
22. juni 2012 - 11:30 #4
Hvis den kun gør det en gang i mellem, kan det også være dit grafikkort der kører varm, prøve e.v.t at rense det.
Jeg ved godt det lyder langt ude, men har oplevet for et par år siden,
Avatar billede mik28 Seniormester
22. juni 2012 - 12:06 #5
Maskinen er ligeglad med om den er varm eller kold. Det er total random om den booter. Jeg har i øvrigt lige renset grafikkortet som godt som det nu kunne lade sig gøre :-). Har du et bud på hvorfor ingen af mine netkort virker og hvad jeg skal gøre ved det?