Avatar billede Gamze96 Nybegynder
20. juni 2012 - 22:42 Der er 4 kommentarer

Hjælp til spil

Hej, jeg har lige fået en ny bærbar computer (toshiba), og så tænkte jeg på at installere mit Sims 3 spil. Mens den loader popper der af og til et vindue frem hvor der står "fejl: datafejl , forsøg igen, annuller" og jeg bliver ved med at trykke på "forsøg igen" hvor den så popper op igen efter 10-20 minutter osv..

Er I ikke søde at hjælpe mig?
Avatar billede kimtheman Novice
21. juni 2012 - 01:01 #1
Er det fra cd når du installere eller?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
21. juni 2012 - 01:39 #2
den fejl kan være ret meget, men kontroller din CD for ridser og fedtfingre, da det nok er en af de typiske årsager.
Avatar billede Gamze96 Nybegynder
25. juni 2012 - 00:18 #3
Ja, det er fra cd, kimtheman.

Wally1973, jeg har prøvet pudse den så godt jeg kunne mange gange, men den er lidt ridset. Kan jeg ikke få den til at virke på en anden måde?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
25. juni 2012 - 17:48 #4
Svært at sige.
Ridserne kan være for dybe.
Nogen siger at man skal pudse den med tandpasta, da det virker som et fint slibemiddel og dermed sliber man de skarpe kanter væk, men det kan også være at man sliber for meget væk og så er det helt væk for altid.

Dette er ikke en anbefaling af den metode. Det er kun et resume af hvordan andre siger de har reddet deres skiver. Jeg har ikke selv forsøgt det og du skal nok være opmærksom på at du nok sagtens kan ødelægge mere end reparere.