Avatar billede lasse0000 Novice
20. juni 2012 - 08:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Usb wireless

Er der en der kan fortælle mig hvad sådan en dims hedder, hvor man tager sit SIM kort ud a sin telefon og sætter den i en usb og går på nettet derfra. Er kommet til at købe en usb cardreader, men den læser kun den data der er på kortet, og kan altså ikke gå på nettet
Avatar billede Surferdude Nybegynder
20. juni 2012 - 09:16 #1
Hej Lasse.

Det hedder et USB Modem.

Hvis det er noget du vil bruge mere fast, evt. til flere bærbare enheder vil jeg anbefale dig at kigge lidt nærmere på en router som kan tage simkort som wan forbindelse.

Hvis du ikke kan finde en sådan, så lad mig høre fra dig så hjælper jeg gerne med at finde en :-)
Avatar billede lasse0000 Novice
24. juni 2012 - 07:02 #2
Jamen jeg takker mange gange.