Avatar billede Adam0521 Nybegynder
19. juni 2012 - 21:15 Der er 10 kommentarer

6000 kr. PC

Jeg er på udkig efter en bærbar-computer.

jeg har ca. 6000 kr. at bruge af. jeg er lidt i tvivl hvad jeg skal gå efter. Det skal ikke være den vildeste gamercomputer. den skal bare kunne spille spil som Leage of legends.

nogen der har nogen forslag til hvad der ville være relavant?
Avatar billede pstidsen Novice
19. juni 2012 - 23:20 #1
Avatar billede korospo Nybegynder
20. juni 2012 - 06:32 #2
det kan stort set alle bærbare, det du skal skrive er hvad dit behov er? f.eks meget skole arbejde for så skal du ha en der kan holde langtid på batteriet og har meget komfort i sit tastatur.

eller billede redigering så skal du ha mange ram og en okay CPU.

hvis det kun er er surfing - er det lige meget hvad du køber så det bare en smags sag.

men altså jeg vil sige http://www.edbpriser.dk/computer/baerbar.aspx?nf=manufacturer%3aAsus%5bMultiValSep%5dMSI%5bMultiValSep%5dToshiba%5bMultiValSep%5d%C2%A7price%3a%5b2095%3b6000%5d%C2%A7&q=b%C3%A6rbar&qt=Fql en af dem så har du en bærbar til dit forbrug
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 07:59 #3
#2: NEJ NEJ NEJ! Læs nu lige hvad der bliver skrevet
den skal bare kunne spille spil som Leage of legends.
Selvom LoL ikke kræver meget, så kan en maskine med et integreret Intel kort ikke trække LoL. Derudover er det i det hele taget useriøst at foreslå en som Asus Eee.

Adam0521: For din egen skyld så lad være med blindt at tage en fra #2.
Avatar billede korospo Nybegynder
20. juni 2012 - 08:36 #4
når en acer 11 tommer med 128 mb grafik som er 2 år gammel kan køre det hele på low, så kan alle og en hver af dem der os. stop med at være overklog hvis du ikke en gang selv har testet om det passer :). som hvis du kigger link igemmen og bladre til siden 5-6 så kommer de pc'er som han nok ville købe for de lægger i hans pris klasse. for din egen skyld så LÆS lige hvad jeg skriver og linker til.

mvh.
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 17:26 #5
Men hvem i al verden går ud og køber en ny pc med det formål at spille et spil på low?!?

som hvis du kigger link igemmen og bladre til siden 5-6 så kommer de pc'er som han nok ville købe for de lægger i hans pris klasse
Selvom en computer koster 6000 kan den stadig have et elendigt, integreret grafikkort, som ikke kan køre LoL i høj grafik. Jeg har fundet fire fra dit link (som man som "ikke-ekspert" godt kunne finde på at købe): http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6826101;6688468;4393984;4315548 Synes du selv det ville være en god idé at købe dem kontra den jeg foreslår i #1.

stop med at være overklog hvis du ikke en gang selv har testet om det passer :)
Ved du hvad jeg har testet og ikke har testet? Jeg spiller selv meget League of Legends og min computer kan lige klare det i høje settings. Derfor ved jeg hvad spillet kræver.
Avatar billede korospo Nybegynder
20. juni 2012 - 20:29 #6
styre du bare med hård hånd det der :) har lagt min forklaring til ham så må han jo vælge eller vrage..
Avatar billede Adam0521 Nybegynder
21. juni 2012 - 07:23 #7
Tak for svarende :)
Avatar billede Adam0521 Nybegynder
21. juni 2012 - 07:36 #8
Jeg synes meget godt om denne Acer Aspire som Sptidsen foreslog!
ville måske være en god løsning.
Avatar billede korospo Nybegynder
21. juni 2012 - 15:06 #9
acer's komponenter ikke noget at råbe hurra for. køb noget MSI i stedet for, du for mere for penge og en bærbar der er mere beregnet til den mængde gaming du vil.
Avatar billede pstidsen Novice
21. juni 2012 - 16:58 #10
#9:
køb noget MSI i stedet for, du for mere for penge
Det gør man så ikke.. Ellers så find en MSI med bedre specifikationer end Aceren til samme pris.