Avatar billede Specter Nybegynder
17. juni 2012 - 20:42 Der er 6 kommentarer

Trådløs ekstern touchskærm

Hey folk :)
Jeg har søgt en del på nettet for at et produkt, som jeg faktisk ikke ved om findes.
Jeg leder efter en touchskærm, som er håndholdt og trådløst kan forbindes til en computer (Og den skal selvfølgelig være batteridrevet).

Håber at der er nogen som kender et ligende produkt :)
Tak på forhånd
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2012 - 20:55 #1
Og hvad skal du kunne på den skærm?
Avatar billede Specter Nybegynder
17. juni 2012 - 21:35 #2
Det samme som man kan på en almindelig skærm, den skal bare være touch. lidt ligesom en tablet
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2012 - 21:49 #3
Håndholdt? Hvor stor er det? Hvis det er mobilstørrelse, skal du jo regne med at det er meget svært at styre et avanceret system som Windows med fingrene på en så lille skærm. Windows <8 er jo ikke bygget til touch.

Tror løsningen må være noget smartphone/tablet. Der findes en app til iPad, hvor du kan fjernstyre din pc.
Avatar billede Specter Nybegynder
17. juni 2012 - 21:54 #4
ok, takker :D
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. juni 2012 - 21:57 #5
Du kunne kigge på følgende:

http://www.teamviewer.com/da/download/mobile.aspx
Teamviewer virker ok.
Og hvis du installere host udgaven, så bliver computerne beskyttet med et password, som skal tastes inden du kan komme på.
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2012 - 22:04 #6
Har ikke prøvet TeamViewer på mobil, men det er fantastisk til computer.