Avatar billede Mimapa Nybegynder
16. juni 2012 - 20:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydfiler kan ikke slettes

Hej alle!

Jeg har et problem med min bærbar computer, som jeg håber i kan løse. Jeg har windows vista i øvrigt.

Sagen er den, at jeg på mit skrivebord har to mapper (for hvilket problemet er det samme). Jeg kan hverken slette eller flytte disse mapper til andre mapper, da jeg ikke har adgang til destinationsmappen, som den skriver.

Jeg har trykket på egenskaber og prøvet at klikke krydset væk for skrivebeskyttet, men det må/kan jeg ikke! Det gælder også i fejlsikret tilstand.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
17. juni 2012 - 01:09 #1
Du har ikke ejerskabet af dem og sikkert ikke rettigheder til dem.
Højreklik på dem og vælg egenskaber.
Hop til fanebladet Sikkerhed og tryk avanceret.
Sæt nu dig selv som ejer og giv dig selv fulde rettigheder.
Sørg for at sætte fluebenet for at det også skal gælde underobjekter.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2012 - 08:57 #2
Avatar billede Mimapa Nybegynder
17. juni 2012 - 13:59 #3
# 1 - Prøvede dit forslag, men af en eller anden årsag fungerede det ikke.

# 2 - Programmet sagde, at filerne ikke var "låst/sikkerhedsbeskyttet", men valgte slet muligheden, som virkede.

Tak for hjælpen.
Avatar billede Mimapa Nybegynder
17. juni 2012 - 14:01 #4
Hvordan giver jeg point?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
17. juni 2012 - 15:04 #5
#2 kommer forbi tråden og lægger et svar, som du så acceptere.
Bare vent lidt. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2012 - 16:14 #6
Svar kommer her. Godt det virkede for dig.