Avatar billede iceicepepsi Nybegynder
16. juni 2012 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ryk længer op på siden

hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får denne kode længer op på siden

<a href="/web/glemt_kodeord" class="loginReset">Nyt password?</a><input type="checkbox" name="remember" value="remember"/><label>Husk mig</label>
Avatar billede Denarn Nybegynder
16. juni 2012 - 12:40 #1
Kan man ikke give den en div id, og så via. css navigere den op?
Avatar billede Storenicknice Nybegynder
16. juni 2012 - 13:04 #2
Indsæt dette i din CSS:

div.login_undermenu{
position: absolute;
top: 10px; //Kommer 10 px fra toppen af den DIV som den er sat i. Hvis ikke den er i en div, vil den komme 10 px fra toppen af siden
left: 2px;
border: 0px;
background-color: white;
}

Du kan eventuelt tilføje yderligere design til login_undermenu, og rette i de forskellige

Erstat din kode med dette:
<div class="login_undermenu">
<a href="/web/glemt_kodeord" class="loginReset">Nyt password?</a><input type="checkbox" name="remember" value="remember"/><label>Husk mig</label>
</div>
Avatar billede olebole Juniormester
16. juni 2012 - 13:30 #3
<ole>

Du skal kun i alleryderste nødstilfælde bruge position:absolute. Den property-værdi bruges kun i meget sjældene specialtilfælde.

Prøv at lægge et link til siden, det skal leve i. Ellers er det ikke muligt at give et relevant, fyldestgørende svar.

/mvh
</bole>