Avatar billede Blandy Praktikant
14. juni 2012 - 14:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

rå windows xp x64 driver

Jeg skal have fundet en hp laserjet 1100 x64 driver, til at ligge på en printserver der kører windows server 2003. Men problemet er, at den driver ikke findes på hp hjemmeside. Dog kan den findes i en windows xp x64 styrersystem, skriver HP.

Hvordan trækker man sådan en driver ud, så jeg kan ligge den rå på printserveren, til når folk tilføjer printeren?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2012 - 15:57 #1
Jeg har fundet denne side:
http://en.driver-downloader.com/hp-laserjet-1100-driver-download/windows-xp-64bit.html
Om det er brugbart ved jeg selvfølgelig ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2012 - 16:12 #2
Har hentet den ned og scannet filen med Malwarebytes og AVG pro og den skulle være ok. Ligner også en driver til en hp printer på ikon logo.
Men om den virker det er et spørgsmål?
Avatar billede Blandy Praktikant
20. juni 2012 - 11:54 #3
Fandt ikke nogen svar. Ringede til HP som anbefalede at bruge deres universal driver. Men den understøtter ikke den pågældende printer. Det stod i deres support liste. Men de menet selv noget andet.

Så har valgt at bruge den træls metode, ved at installer driver lokalt på clienterne.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2012 - 16:16 #4
ok