Avatar billede Steen Seniormester
14. juni 2012 - 08:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mapper der ikke kan slettes

Hej
Jeg har en mappe som ikke kan bliver slettet. Når jeg trykker på "Slet" kommer der en popup som siger "element ikke fundet" - "Det er ikke længere placeret i D:\Programmer\Dropbox. Kontroller elementets placering og prøv igen.  "Vigtigt: jeg har stoppet for "Dropbox" inden jeg forsøger at slette mappen, så det har ikke noget med dropbox at gøre.

Når jeg kikker på egenskaber af mappen, står der at den er "Delt" men jeg ved ikke med hvad.  Hvad skal der til for at slette denne mappe ?

http://gupl.dk/680877/
Avatar billede Blandy Praktikant
14. juni 2012 - 08:34 #1
Har du tjekket om under advanceret deling, om den er delt?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2012 - 08:35 #2
Hvis den ikke er på d drevet længere kan det måske være oplysninger i reg basen som ikke er blevet opdateret.
Har du prøvet en oprydning her med CCleaner?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2012 - 10:29 #3
iobir har noget der hedder uninstaler
den er gratis
i den kan du bruge en tvungen-afinstalation

http://www.iobit.com/advanceduninstaller.html

m.v.h
Avatar billede Steen Seniormester
14. juni 2012 - 11:44 #4
Tak for hjælpen - Blandy der er point hvis du ligger et svar
Avatar billede Steen Seniormester
29. juni 2012 - 09:07 #5
Ingen responce fra Blandy - indlæg lukkes
Avatar billede Blandy Praktikant
29. juni 2012 - 11:59 #6
Havde jeg ikke lige set. Behold du bare de point. ;)