Avatar billede lars-ole Nybegynder
12. juni 2012 - 15:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BOOTMGR is compressed

Kære Eksperter, undertegnede har altid holdt min kones og min pc opdateret med sidste nyt, så da min kones bærebare (ACER Travelmate 5720)som vi købte fra ny var født med Vista Home var lidt sløv og tung i optrækket syntes jeg at jeg ville glæde hende med en opgradering til Win 7 ultimate, som sagt og gjort blev opgraderingen en succes alt kørte perfekt indtil jeg fik det skøre infald at jeg ville komprimerer drevet, det gjorde jeg og bagefter defragmenterede jeg og genstartede så igen for at alt skulle være i orden, men men efter genstart gik skærm i sort kun med skriften BOOTMGR is compressed Press Ctrl+Alt+Del to restart, det har jeg gjort mange gange men ak pcen er blevet træt og gider ingenting, en ven sagde at jeg kunne jo bare køre opgradering en gang mere men det kan jeg ikke da jo ikke kan starte pcen. Mon i kunne hjælpe mig, er ikke særlig skrap hvis jeg skal i set up, styresystem og kommandoprompt, men fik mig da bøvlet ind i setup og fik flyttet lidt rundt så jeg kunne starte lidt fejlfinding op men lige meget hjalp det.
Med venlig hilsen
Lars-Ole
Avatar billede Blandy Praktikant
12. juni 2012 - 15:47 #1
Hvor har du helt præcist komprimeret dit drev?
Avatar billede lars-ole Nybegynder
12. juni 2012 - 18:27 #2
Acer C drev, men brug ikke mere tid på dette, jeg har valgt at installerer en ny Win 7, aner ikke hvor jeg lukker dette spørgsmål.
Mvh Lars