Avatar billede cbedb Mester
11. juni 2012 - 12:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mister forbindelse til nettet efter nyt grafikkort

Het
Jeg har en ven som har fået nyt grafikkort. Han spiller på second life og får følgende fejlmeddelser.

1. the application was unable to continue rendering becurce the windows inpost time limit (TDR) was exeded, this is normaly the case when the work load sent to the graphic card is greater then what the grapics part can process in the normal time out of two seconds

2the nvidia opengl driver lost connection with the display driver due to exeeding the windows timeout limit and is unable to continue the application was closed.

Der er også sket når han googler.

Der henvises til  MSD.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg487368.aspx  Men det eksisterer ikke.
Håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede cbedb Mester
11. juni 2012 - 12:04 #1
Jeg glemte at det er windows 7
Avatar billede tre Nybegynder
11. juni 2012 - 12:12 #2
Avatar billede cbedb Mester
11. juni 2012 - 12:54 #3
J adet var det link, men er der nogen der på godt dansk kan sige hvad vi skal gøre?
Avatar billede cbedb Mester
26. juli 2012 - 08:30 #4
-