Avatar billede ranni Forsker
10. juni 2012 - 20:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billede eller ikon ??? i WMP MP4 video.

Hej !!!
Hvad gør jeg forkert (igen--igen )???
Jeg har en del videoklip i en mappe, ca. halvdelen viser sig som første billede i optagelsen mens resten kun viser sig som et WMP ikon ???
I egenskaber er de fuldstændig ens.
Uanset om jeg vælger anden størrelse i VIS , ændrer det sig ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 20:44 #1
Ikke forstået. Hvad er det for filer? Hvor har du dem fra? Hvilket format? Kan du åbne dem?
Avatar billede ranni Forsker
10. juni 2012 - 21:10 #2
Jeg har dem alle fra min Sony HX1 og de er i MP4 format.
Jeg kan åbne med Pinnacle, WMP og en del andre andre programmer uanset om de vises som billede eller kun ikon.
Men det er en fordel at kunne se et billede af optagelsen og ikke kun et WMP ikon.
Avatar billede ranni Forsker
12. juni 2012 - 13:53 #3
Jeg kan få billede på videofilen ved at convert til WMV filer men ikke AVI og andre.
Det synes jeg ikke , jeg har haft problemer med før.
Any Video Converter siger at det  er en h264 fil , der er hentet fra Sonyèn.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 20:09 #4
1. Hvordan ser det WMP ikon ud?

2. Hvordan konverterer du filerne? Synes det bedste program er Super. Det er bøvlet at downloade programmet fra deres hjemmeside, men du kan finde det her: https://dl.dropbox.com/u/21887805/SUPERsetup.exe
Avatar billede ranni Forsker
14. juni 2012 - 11:47 #5
WMV fil er en filmstrimmel med billede og Windows Medieplayer pilen nederst i højre hjørne.
Jeg bruger Any Video Converter
http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
et godt program også i den gratis udgave.
Avatar billede pstidsen Novice
14. juni 2012 - 12:08 #6
Hvis du ikke kan konvertere med dit program, så prøv Super.
Avatar billede ranni Forsker
14. juni 2012 - 12:56 #7
Lige nu er jeg vist i større problemer !!!
Alle mine programmer crasher så snart jeg vil hente en fil til behandling
uanset om det en musik,billede eller videofil og om det convert, billedbehandling programmer.
En gendannelse hjalp desværre ikke.
Heldigvis har jeg original Win 7 pro 64 CD og tilfældigvis også keyèn
Avatar billede pstidsen Novice
14. juni 2012 - 13:03 #8
Tjaa.. En formattering er altid en god ting :-) Ellers opret en ny tråd.
Avatar billede ranni Forsker
16. juni 2012 - 10:17 #9
Da jeg er kommet i større problemer med det her moderne IT lukker jeg denne tråd.