Avatar billede msskov Nybegynder
08. juni 2012 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dual screen hvor AltGr+2 flytter aktivt vindue til modsat skærm

Med min opsætning med extended dualscreen har jeg et noget irreterende problem. Når jeg skriver et @ (AltGr+2) så kyler den det aktive vindue over på modsat skærm. Og det er træls når man skal skrive sin email adr!

Mon nogen ved om det kun er mig der har det problem og kan det ændres ?

På forhånd tak

msskov
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. juni 2012 - 00:01 #1
Prøv at bruge alt64 istedet.
Avatar billede msskov Nybegynder
14. juni 2012 - 22:19 #2
Hej Poko1

Det er ganske rigtigt en mulighed, men desvære ikke en jeg vil benytte.

Ellers tak for tippet

msskov
Avatar billede msskov Nybegynder
08. oktober 2012 - 21:46 #3
Nu må jeg hellere lukke denne tråd hvis jeg kan :-).
Det var en driver til et USB vga interface defekt havde denne underlige egenskab..