Avatar billede doy Nybegynder
03. juni 2012 - 15:58 Der er 6 kommentarer

oversigt

Hey Jeg håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig det fordi jeg bruger nemlig google chrome på min bærbar men forleden kom jeg til at slette mit oversigt de hjemmesider jeg har besøgt, men nu har jeg  brug for en hjemmeside som jeg havde været inde på men kan ikke huske hva den hedder hvordan kan jeg finde alle de sidder jeg har besøgt frem igen der må være en anden måde så jeg kan finde alle de hjemmeside som jeg har besøgt frem igen håber virkelig i kan hjælpe mig Mvh Doy :)
Avatar billede Dass93 Nybegynder
03. juni 2012 - 17:41 #1
er det inde i historien du har slettet dem? altså CTRL+H
Avatar billede pstidsen Novice
03. juni 2012 - 17:47 #2
Hvis det er meget vigtigt kan du slukke din pc, tage harddisken ud og sætte den i en anden pc. Derfra kan du prøve at genskabe filerne.

Hvis det ikke er så vigtigt så lad det være en lærestreg. Lad være med at slette ting du skal bruge senere :o
03. juni 2012 - 22:58 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede doy Nybegynder
04. juni 2012 - 00:46 #4
jeg har trykket på den værktøjsnøgle oppe i højre hjørne også historik og slettet derfra måske vil det hjælpe hvis jeg tog harddisken ud også sæt den i anden bærbar??
Avatar billede doy Nybegynder
04. juni 2012 - 00:49 #5
Det iorden karise larry det har jeg gjordt nu tak for dit råd :D
Avatar billede pstidsen Novice
04. juni 2012 - 20:19 #6
Husk at lukke helt..