Avatar billede killerdane Nybegynder
01. juni 2012 - 19:13 Der er 2 kommentarer

trådløse nøgleproblemer

Hej alle de klogeste. jeg har nys modtaget en spritny compaq fra wupti-reklamen-MEN....
Nå, jeg kan se den router/de netværk min mobil og trådløs laptop #2 connecter til. Den nye vil ikke godtage selvsamme nøgle som anvendt ved ovenstående. Er helt ny ift. windows 7, MEN TROR det har med sikkerhed/protokol at gøre. Hvordan får jeg min spritnye computer til at fatte at nøglen er rigtig ???
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 12:06 #1
Hvad skriver den, får du en fejl?
Avatar billede killerdane Nybegynder
01. juli 2012 - 02:37 #2
Problemet er løst. undskyld jeg ikke var obs.
Det var simpelt fra skærm til håndskrift. lidt detektivarb. og så var der hul. men tak alligevel. luk bare