Avatar billede mpp Nybegynder
29. maj 2012 - 13:47 Der er 2 kommentarer

Mit SDkort er låst

Hej allesammen

Jeg har brug for sparring. Jeg sidder med Imac og bruger Aperture. Overføre normalt ved at føre kort ind i Mac egen kortlæser. Fungere fint med alle andre kort end det jeg sidder med nu. Her kommer der ingen mulighed for til at overføre.

Putter jeg kortet tilbage på kameraet, er der billeder på. Hvad kan jeg gøre. Vigtige billeder!!!

På forhånd tak!!

Hilsen Marianne
Avatar billede mpp Nybegynder
29. maj 2012 - 13:58 #1
PS.: Jeg har også forsøgt at overføre via kamera. Her kommer der kun frem at kamera vises, men stadig ingen billeder....
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2012 - 14:15 #2
hvis de andre kort er SD, og dette er SDHC (dvs over 2gb), så er det ikke sikkert at kortlæser kan.
du kan bruge fx http://www.24hshop.dk/da-DK/designet-hukommelseskortslaser-altiet-p-18605.aspx via usb-port hvis det er pga SDHC grænsen.