Avatar billede Steen Seniormester
27. maj 2012 - 12:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

NVIDIA GeForce GTX 470 - begge mine skærme låser

Jeg har problemer med at mine skærme fryser, og jeg tror det har noget med varme at gøre. Når det sker er der kun at lave en hardboot af maskinen, og det kommer altid ubelejligt.

Mit grafikkort er et NVIDIA GeForce GTX 470
Driverversion er 8.17.12.9610 - lige opdateret/geninstalleret.

Jeg ved ikke meget om indstilling af grafikkort, og kør med default indstillingerne. Bruger lidt tunge programmer som Photoshop, Premiere, After Effects og tit på samme tid.

Hvad kan jeg stille på for fjerne fejlen, og er der nogen test jeg kan køre for at finde fejlen ?

Dette link viser et billede af hvordan mine skærme ser ud når det hele fryser:
http://gupl.dk/679967/

Håber der er hjælp at hente.
Avatar billede Steen Seniormester
27. maj 2012 - 12:25 #1
Glemte at skrive at jeg kører Win7 - 64 bits
Avatar billede Steen Seniormester
11. juni 2012 - 08:01 #2
spørgsmålet lukkes