Avatar billede nikolaj4700 Nybegynder
18. maj 2012 - 23:52 Der er 7 kommentarer

medion md8833 eller medion 8338

godaften

jeg er ikke god til det med computer men vil lige hør

hved er bester. har to computer en medion 8833 og en medion 8338

vil så hør hved for en der er beste md 8338 den har en Core i3 på 2,93GHz i og 4 gd ram og den anden md8833 har en Intel Core 2 Quad Q6600-processor, der kører 2,4GHz med en 8MB L2 Cache og 1.066MHz front-side bus og så 3 gb ram og der har den anden så flere ram men er ikke helt inde i der med Intel Core.

tak for hjælpen
Avatar billede Blaine Nybegynder
19. maj 2012 - 09:56 #1
Kig i denne liste, den rangere processorer godt =)
http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-5.html
(Du skal paste linket op i adresse feltet, da eksperten er inkompatibel med kommaer).

Det ser ud til at din Quad er lidt langsommere end din i3.
Jeg vil tro at din maskine med i3 er nyere, og derved måske generelt har hurtigere componenter.

Ram og processor er ikke nok til at rangere en computer, formålet med computeren er også essentielt, og til nogle formål er grafikkortet vigtigt.

- Hvis de er til almindelig surf og let tekstbehandling, er det overvejende ligegyldigt hvilken maskine.
- Hvis det er til at spille krævende spil, som det nye diablo III, så vil jeg spørge til grafikkortet, da det er afgørende.
- etc.

Mvh =)
Avatar billede Blaine Nybegynder
19. maj 2012 - 09:56 #2
Kig i denne liste, den rangere processorer godt =)
http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-5.html
(Du skal paste linket op i adresse feltet, da eksperten er inkompatibel med kommaer).

Det ser ud til at din Quad er lidt langsommere end din i3.
Jeg vil tro at din maskine med i3 er nyere, og derved måske generelt har hurtigere componenter.

Ram og processor er ikke nok til at rangere en computer, formålet med computeren er også essentielt, og til nogle formål er grafikkortet vigtigt.

- Hvis de er til almindelig surf og let tekstbehandling, er det overvejende ligegyldigt hvilken maskine.
- Hvis det er til at spille krævende spil, som det nye diablo III, så vil jeg spørge til grafikkortet, da det er afgørende.
- etc.

Mvh =)
Avatar billede Blaine Nybegynder
19. maj 2012 - 09:57 #3
Hmm, to indlæg, og så har serveren ikke engang rettet i det ene for at gøre det spændende...

... Nej seriøst; beklager =)
Avatar billede nikolaj4700 Nybegynder
19. maj 2012 - 11:23 #4
der er bare til lidt surf og til tdu 1 og 2 og farming simulator men der kan godt find på og lukke ned og skive noget med bad så jeg ligge mods i farming simulator når kort er stor men der kan jo så også være mit grafik kort
Avatar billede Blaine Nybegynder
19. maj 2012 - 11:57 #5
Jeg har slået maskinerne på på nettet.
Begge maskiner burde være fine til dit brug =)
Og de burde kunne trække farming simulator begge to.

Men specifikationerne på 8338 er bedre, og den vil med større sandsynlighed kunne trække det næste farming simulator der (måske) bliver udviklet.

Mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2012 - 15:50 #6
#1
(Du skal paste linket op i adresse feltet, da eksperten er inkompatibel med kommaer).

Næh... du skal bare gøre det rigtigt ;)

www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-5.html
Avatar billede Blaine Nybegynder
20. maj 2012 - 10:14 #7
#8 Tak =)